پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 17 تیر 1403 ساعت 09:04:: شناسه خبر: 147966

پیام تقدیروتشکر امام جمعه گچساران ازحضورپرشورمردم درانتخابات ریاست جمهوری

از حضور و مشارکت پُرشور عموم مردم بویژه مردم شریف شهرستان و همه دست‌اندرکاران برگزاری این انتخابات، اعضای شورای تأمین، نیروهای امنیتی و انتظامی تقدیر و قدردانی می نمایم وآرزومنداقتدار وعزت نظام اسلامی ومردم عزیز هستم.

صدای جنوب؛

متن پیام به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم
باردیگرمردم ایران اسلامی آگاهانه و به‌هنگام، دردفاع جانانه از نظام اسلامی حماسه آفرینی کرده و یاس و شکست دشمنان قسم‌خورده و وسوسه‌هی شیطانی آنان را نقش بر آب کردند که این نشان دهنده بصیرت مردم عزیز است.
مردم ما با لبیک به آرمانهای نظام ورهبری عزیز پیروز واقعی میدان انتخابات بودند که با حضور درپای صندوق های رای حماسه‌ای دیگر را رقم زدند.
امروز همه ما درکشور بااقتدارایران اسلامی یک ملت بزرگ هستیم که در کنار هم باید با کنارزدن مرزبندی‌هایی که به‌صورت طبیعی در ایام انتخابات ایجاد می‌شود، به دنبال حل مشکلات و حرکت به سمت قله‌ها باشیم و پایان انتخابات را فصل رقابت، فصل برادری و همکاری برای حل مشکلات و دغدغه‌های مردم بدانیم.
اینجانب ضمن تشکراز حضور پرشور مردم وتبریک به رئیس جمهور منتخب جناب آقای دکتر پزشکیان از همه برادران وخواهرانی که در ستادهای تمام کاندیداهای بزرگوار تلاش کردند تا نشاط اجتماعی ایجاد کنند و شرکت در انتخابات را افزایش دهند قدردانی و تشکر می‌کنم وصدالبته اجرزحمات همه شما دردفاع ازجمهوری اسلامی درپیشگاه الهی محفوظ میباشد
امید است رئیس جمهور منتخب با نگاهی جامع ، از همه ظرفیت ها به معنای واقعی برای پیشرفت واعتلای نظام اسلامی ورفع مشکلات مردم استفاده کند.
در پایان بار دیگر از حضور و مشارکت پُرشور عموم مردم بویژه مردم شریف شهرستان و همه دست‌اندرکاران برگزاری این انتخابات، اعضای شورای تأمین، نیروهای امنیتی و انتظامی تقدیر و قدردانی می نمایم وآرزومنداقتدار وعزت نظام اسلامی ومردم عزیز هستم.
سیدعنایت هاشمی منش
امام جمعه گچساران

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت