پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 10 مرداد 1403 ساعت 00:05:: شناسه خبر: 148597

برگزاری چهارمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان بهبهان/تأکید فرماندارشهرستان بهبهان بر آمادگی کامل مدارس برای آغاز سال تحصیلی جدید

صدای جنوب: به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بهبهان، ظهر امروز مورخ سه شنبه ۹ مردادماه ۱۴۰۳ چهارمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان بهبهان به ریاست سید ولی الله موسوی فرماندار شهرستان بهبهان برگزار شد. فرماندار شهرستان بهبهان با قدردانی از عوامل برگزاری امتحانات در شهرستان بهبهان گفت: دستگاه‌ها و نهادهای مختلفی در کنار […]

صدای جنوب:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بهبهان، ظهر امروز مورخ سه شنبه ۹ مردادماه ۱۴۰۳ چهارمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان بهبهان به ریاست سید ولی الله موسوی فرماندار شهرستان بهبهان برگزار شد.

فرماندار شهرستان بهبهان با قدردانی از عوامل برگزاری امتحانات در شهرستان بهبهان گفت: دستگاه‌ها و نهادهای مختلفی در کنار کادر آموزش و پرورش شهرستان بهبهان برای برگزاری هرچه بهتر امتحانات در شهرستان تلاش کردند که لازم است از تمامی افرادی که در این امر مهم حضور داشتند تقدیر و تشکر نمایم.

وی ادامه داد: در مدت اخیر مجموعه دانشگاه فرهنگیان نیز با دقت، صبر و حوصله کار مصاحبه داوطلبان را انجام دادند که جا دارد از عوامل آن نیز تقدیر و تشکر نمایم.

سید ولی الله موسوی با تأکید بر لزوم آمادگی کامل آموزش و پرورش شهرستان بهبهان برای آغاز سال تحصیلی افزود: با توجه به اهمیت آرامش خاطر خانواده‌ها برای فرزندان خود لازم است برنامه ریزی دقیقی در آموزش و پرورش صورت بگیرد تا پیش از نیمه دوم شهریورماه حتی در روستاها نیز تمامی معلم‌ها و کادر مدارس مشخص و آماده حضور دانش آموزان باشند.

وی با اشاره به کارگروه تعیین مدیران گفت: جابه‌جایی مدیران باید با برنامه‌ریز، نظم و در راستای افزایش کیفیت سطح مدارس برای دانش آموزان انجام شود که در این صورت قطعاً از مجموعه آموزش و پرورش تقدیر خواهد شد اما در صورتیکه تغییرات باعث ارتقای کیفیت سطح آموزش دانش آموزان نمی‌شود از انجام آن اکیدا خودداری شود.

رییس شورای آموزش و پرورش شهرستان تأکید کرد: آموزش و پرورش جایی برای دخالت و فشار از سوی دیگران نیست و باید تمامی تصمیمات مهم در شورای آموزش و پرورش و با حضور متخصصان امر صورت پذیرد تا همواره کیفیت تحصیل دانش آموزان در اولویت باشد.

وی خاطرنشان کرد: در بحث آموزش نباید صرفاً به آموزش‌های کتابی اکتفا کرد بلکه باید عنوان معلم دوست دانش آموزان باشیم و مهارت بهتر زندگی کردن و حتی مهارت فنی اشتغال زایی را به دانش آموزان آموزش دهیم.

فرماندار شهرستان بهبهان در پایان تأکید کرد: امروز شاهد تهاجم فرهنگی و هدف گرفتن دانش آموزان هستیم از این رو باید برنامه ریزی دقیق و منسجمی برای ارتقای سطح فرهنگی اسلامی عزیزانمان داشته باشیم تا بتوانیم ضمن دعوت فرزندانمان به فرایض دینی، اهمیت و جایگاه حجاب و عفاف، احترام به والدین و مهارت های فردی و اجتماعی را نیز به درستی به آنان آموزش دهیم.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت