پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 30 اسفند 1395 ساعت 16:12:: شناسه خبر: 15117

دبیر ستاد انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهری کهگیلویه:

در روز اول ثبت نام از داوطلبان انتخابات شورای شهر ۱۱ نفر ثبت نام کردند

خسروی گفت:ثبت نام از داوطلبان انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا صبح روز دوشنبه۳۰ اسفند در این شهرستان آغاز شد و تا۶فروردین ادامه دارد.

پایگاه خبری صدای جنوب: 

معاون فرماندار کهگیلویه اظهارداشت :ثبت نام از داوطلبان انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا صبح روز دوشنبه ۳۰ اسفند در این شهرستان آغاز شد و تا۶فروردین ادامه دارد.

به گزارش صدای جنوب، اسلام خسروی افزود: نخستین روز ثبت‌نام داوطلبین انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی شهری کهگیلویه  در حالی به اتمام رسید که افراد زیادی  برای ثبت‌نام به فرمانداری مراجعه کردند که از این تعداد ۱۱ نفر به صورت قطعی ثبت نام کردند.

دبیر ستاد انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهری شهرستان کهگیلویه بابیان اینکه ثبت نام حوزه های شهری شهرستان در فرمانداری کهگیلویه انجام می شود افزود از این تعداد ۹ نفر برای شهردهدشت و دو نفر برای سایر شهرها ثبت نمام نمودند.

خسروی خاطرنشان کرد: برای برگزاری انتخابات در اردیبهشت ماه ۹۶ از آمادگی کامل برخوردار هستیم و هیچ مشکل و دغدغه‌ای در این خصوص وجود ندارد.

داوطلبان با مدارک کامل بیایند

اسلام خسروی  گفت: به داوطلبان انتخابات شوراها توصیه می‌کنیم که حتما قبل از مراجعه به فرمانداری کهگیلویه  مدارکی که در قانون به آن اشاره شده است را تکمیل کرده و به همراه داشته باشند تا در زمان ثبت‌نام معطل نشوند؛ زیرا کسانی که مدارک آن‌ها تکمیل نباشد، ثبت‌نام از آن‌ها صورت نمی‌گیرد.

خسروی ادامه داد: باید گواهی عدم سوء پیشینه همراه داوطلبان باشد که البته بیشتر افراد هم این گواهی را همراه داشته‌اند ، ولی برخی از افرادی که برای ثبت‌نام می آیند این گواهی را به همراه ندارند.

 

برپایه گزارش خبرنگار صدای جنوب تاکنون از اعضای فعلی شورای اسلامی شهردهدشت تنها رجبعلی حقانی ثبت نام نموده است.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت