پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 27 دی 1403 ساعت 20:10:: شناسه خبر: 154345

بازدید سرزده استاندار کهگیلویه و بویراحمد از بیمارستان امام سجاد(ع)

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از بیمارستان ۲۵۰ تخت خوابی امام سجاد(ع) یاسوج به صورت سرزده بازدید کرد

به گزارش صدای جنوب و به نقل از  روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، یداله رحمانی روز پنج شنبه در بازدید سرزده از بیمارستان ۲۵۰ تختخوابی امام سجاد(ع) ضمن عیادت از بیماران بستری در بخش‌های مختلف، در جریان وضعیت رضایت‌مندی آنها از خدمات‌دهی این بیمارستان قرار گرفت.

استاندار ضمن خداقوت به پرسنل و کادر پزشکی و پرستاری بیمارستان امام سجاد(ع) گفت: در اغلب بخش های بیمارستان به غیر از بخش اطفال که با پیک آنفولانزا و سرماخوردگی مواجه هستیم تخت ها خالی بود و تعداد بیماران بستری کمتر بودند.

استاندار اضافه کرد: بالا بودن ابتلا به بیماری آنفولانزا و سرماخوردگی در بین اطفال باعث شده تخت‌های دیگری به این بخش اضافه شود که امیدواریم هر چه سریعتر این بیماری مدیریت و از این پیک عبور کنیم و کودکان بستری در این بخش شفا پیدا کنند.

رحمانی با بیان اینکه در سایر بخش‌ها مشکل چندانی وجود نداشت، گفت: اصلی‌ترین مشکل، فرسودگی تاسیسات بیمارستان است که بیش از ۳۰ سال از نصب آن می گذرد و نیازمند بازسازی هستند که بخشی از کار انجام شده است و بخش دیگری در دست انجام است.

رحمانی بیان کرد: با توجه به بالا بودن آمار بیماران قلبی بستری در بیمارستان نیاز است همه امکانات و تجهیزات مورد نیاز این بخش فراهم شود که اصلی ترین کمبود مرکز سی تی آنژیو بود که درصدد راه اندازی آن هستیم.

استاندار بیان کرد: بخشی از بیمارستان نیازمند کار مدیریتی است و برای سلامت مردم به صلاح نیست بخش‌های بیمارستان نزدیک به هم و یا تداخل داشته باشد، خصوصا بخش بیماران قلبی که از آسیب‌پذیری بیشتری برخوردار هستند که مدیریت شود و فضای خاصی به آنها اختصاص داده شود که رئیس دانشگاه علوم پزشکی به این مورد رسیدگی کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تداوم بازدیدهای سرزده گفت: بازدیدهای سرزده از ادارات و بخش‌های مختلف را در دستور کار قرار دادیم که ضمن خسته نباشید به مجموعه‌های دولتی که در حال خدمات رسانی به مردم هستند از مردم فرایند انجام کارها و نحوه رضایت مندی را بررسی می کنیم، مردم بدانند مسئولان به دنبال رفع مسائل و مشکلات آنها هستند.

رحمانی بیان کرد: از مردمی که به بیمارستان مراجعه کرده بودند و بیماران بستری میزان رضایت‌مندی از خدمات دهی کادر بیمارستانی را که جویا شدم اغلب رضایت داشتند که از مسئولان بیمارستان تشکر و قدردانی دارم.
پایان پیام/

ارسال نظر جدید

*

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت