پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 07 فروردین 1396 ساعت 12:01:: شناسه خبر: 15503

در بازدید از طرح ملی ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی جمعیت هلال احمر؛

سیدموسی خادمی در دهدشت به کمپین «نه به تصادفات جاده ای » پیوست

با توجه به اغاز هفدهمین دوره طرح ملی ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی در شهرستان کهگیلویه، استاندار، معاونت سیاسی امنیتی استاندار و مدیرعامل جمعیت هلال احمر به همراه هیاتی از استانداری استان از محل اجرای این طرح بازدید کرد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

با شروع هفدهمین دوره طرح ملی ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی در شهرستان کهگیلویه، استاندار، معاونت سیاسی امنیتی استاندار و مدیرعامل جمعیت هلال احمر به همراه هیاتی از استانداری استان از محل اجرای این طرح  بازدید کرد.

برپایه گزارش خبرنگار صدای جتوب،این طرح به‌ منظور ارتقای آگاهی و تغییر نگرش شهروندان جهت کاهش رفتار پرخطر در مسافرت و افزایش بهداشت جسمی و روانی خانواده‌ها در طول سفر اجرا می‌شود.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد درگفتگوی اختصاصی باصدای جنوب از اعضاء و پرسنل جمعیت هلال احمر تشکر و اظهار امیدواری کرد که تمامی مسافران نوروزی استان کهگیلویه وبویراحمد با خاطره خوش استان را ترک کنند.

وی گفت خدمات ارایه شده توسط جمعیت هلال احمر مطلوب است وماازعملکرد جمعیت هلال احمر دراستان وبویژه کهگیلویه رضایت داریم.

در ادامه رییس جمعیت هلال احمر شهرستان کهگیلویه نیز گزارشی از فعالیت ها و برنامه های این طرح را به اطلاع استاندار وهمراهان رساند. سیدعادل رهبریان گفت:امسال در ایام نوروز به صورت روزانه ۹۰ عضو داوطلب جوان در کنار ۸ تن از کارکنان با برپایی ۴پست ثابت و سیار ایمنی و سلامت مسافران نوروزی، از ۲۵اسفند ماه در ورودی های شهرستان، با شعار «بی گدار به جاده نزنیم؛ ظریف برانیم» به مسافران برای انجام سفری ایمن و آرام در جاده ها کمک می کنند و فعالیت خود را تا ۱۵ فروردین ماه سال آینده ادامه می دهند.

رهبریان همچنین از برپایی ۲ خیمه نماز در محل استقرار پست های ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی ۹۶ خبر داد.رهبریان افزود، جوانان داوطلب طرح نوروزی، سفیران و نمایندگان جمعیت هلال احمر هستند و باید با تعامل مناسب با مسافران، شخصیت منحصربه فرد خود و جایگاه و قابلیت های فرهنگی استان و شهرستان را در معرض نمایش بگذارند.

وی گفت، برنامه های ابتکاری دیگری نیز در حاشیه وظایف اصلی پست های ایمنی و سلامت مسافران نوروزی، برای مراجعین در نظر گرفته شده است که اهم آنها بدین شرح است:برپایی نمایشگاه میراث فرهنگی و صنایع دستی، ارائه خدمات شارژ موبایل، توزیع آبجوش و چای، انجام مشاوره های مذهبی و روانشناسی و ارائه مشاوره در زمینه بیماری های رفتاری و بیماری های شایع در مسافرت ها، برپایی ایستگاه نقاشی ویژه کودکان، تدارک سفره هفت سین و پیش بینی محل اسکان برای مسافران، اجرای مسابقه پیامکی بهاره، راه اندازی سامانه پیامکی به منظور پاسخگویی به نیازهای مسافران، طبخ آش نذری و توزیع بین مسافران، برگزاری مسابقات ورزشی دارت و تنیس، اجرای مسابقات فرهنگی، آموزش های امداد و کمک های اولیه، تست فشارخون، آموزش طبخ غذاهای سنتی، اقامه نماز جماعت و اهدای سوغاتی های محلی به مسافران.
در پایان این بازدید سید موسی خادمی، استاندار به کمپین ملی«نه به تصادفات جاده ای»پیوست و میثاق نامه این کمپین را امضاء نمود.

خادمی تاکید کرد اگر رانندگان موارد گفته شده در این میثاق تامه را رعایت کنند دیگر شاهد تصادفات وازدست دادن جان انسان ه در جاده ها  نخواهیم بود.

IMG-20170327-WA0015IMG-20170327-WA0013IMG-20170327-WA0012IMG-20170327-WA0019۲۰۱۷۰۳۲۶_۱۶۴۷۰۳۲۰۱۷۰۳۲۶_۱۶۴۴۴۴۲۰۱۷۰۳۲۶_۱۶۴۰۳۲۲۰۱۷۰۳۲۶_۱۶۳۶۵۱۲۰۱۷۰۳۲۶_۱۶۲۶۰۰

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت