پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 15 فروردین 1396 ساعت 08:01:: شناسه خبر: 15940

تجمع اعضای کتابخانه مرکزی یاسوج مقابل استانداری+عکس

ساعت مطالعه در سالن کتابخانه مرکزی یاسوج از ساعت ۱۱ شب به ۶ عصر کاهش پیدا کرده و این در حالی است که برخی از افراد تجمع کننده می‌گویند، مسئولان کتابخانه مرکزی برخوردی در شأن مسئولان نظام اسلامی با ما انجام نمی‌دهند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

جمعی از اعضای کتابخانه مرکزی یاسوج به دلیل کاهش ساعت مطالعه با حضور در جلوی استانداری کهگیلویه و بویراحمد تجمع و اعتراض کردند.

به گزارش صدای جنوب، جمعی از اعضای کتابخانه مرکزی یاسوج به دلیل کاهش ساعت مطالعه در این کتابخانه با حضور در استانداری کهگیلویه و بویراحمد تجمع و اعتراض کردند.

یکی از این تجمع کنندگان با بیان اینکه مدام بر ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی بحث و صحبت می‌شود، اظهار کرد: چرا با برخی از تصمیم‌های غیرکارشناسی مانع افزایش ساعت مطالعه در جامعه می‌شود و تنها خواسته ما افزایش ساعت مطالعه است.

برخی از تجمع کنندگان در ادامه اظهار کردند: استان کهگیلویه و بویراحمد در اکثر حوزه‌ها از جمله صنعت، اشتغال و اقتصادی در رتبه‌های آخر قرار دارند و اکنون به دلیل بی‌تدبیری ساعت مطالعه را کاهش داده‌اند تا در این زمینه نیز رتبه‌های آخر را داشته باشیم.

برپایه همین گزارش ،ساعت مطالعه در سالن کتابخانه مرکزی یاسوج از ساعت ۱۱ شب به ۶ عصر کاهش پیدا کرده و این در حالی است که برخی از افراد تجمع کننده می‌گویند، مسئولان کتابخانه مرکزی برخوردی در شأن مسئولان نظام اسلامی با ما انجام نمی‌دهند.

از مسئولان انتظار داریم که برای این مسئله چاره‌اندیشی کنند.

این درحالی است که سیدموسی خادمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد رئیس انجمن کتابخانه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد است.

منبع:کبنا

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت