پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 06 اردیبهشت 1395 ساعت 11:02:: شناسه خبر: 1612

شهرداردهدشت درگفتگوباخبرنگاران:

نیروی مازاد در شهرداری باعث افزایش بارمالی شده است

شهردار دهدشت با بیان این‌که طی ۲ سال گذشته سرانه فضای سبز این شهر از ۳٫۹ به ۴٫۵ افزایش یافته است،گفت: این سرانه بدون در نظر گرفتن فضای سبز بلادشاپور است.

به گزارش صدای جنوب جواد تخشا ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای پروژه پارک بلادشاپور اظهار داشت: فاز نخست این پروژه ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

شهردار دهدشت تصریح کرد: ۱۷ هزار مترمربع از فضای پارک بلادشاپور پارک آماده چمن کاری است که کمک خوبی به توسعه فضای سبز خواهد شد.

تخشا با بیان این‌که قبل از سال ۹۲ سرانه فضای سبز در این شهر ۳٫۹ متر بوده است،افزود: از نیمه دوم سال ۹۲ تا پایان سال ۹۴ سرانه فضای سبز به ۴٫۵ متر رسیده است.

وی، از تجهیز پارک‌های محله‌ای به سیستم آبیاری قطره‌ای خبر داد و گفت: طی ۲ سال گذشته ۴ پارک محله‌ای در شهر احداث شده است.

شهردار دهدشت با اشاره به بودجه شهرداری در سال مالی گذشته، تصریح کرد: از ۷ میلیارد و ۷۴۳ میلیون تومان بودجه مصوب، ۶۹ درصد آن معادل ۵ میلیارد و ۲۵۵ میلیون تومان محقق یافت که ۶۰ درصد صرف هزینه‌های جاری و مابقی در حوزه عمرانی و خدمات شهری هزینه شده است.

تخشا سهم پرداختی حقوق پرسنل از این بودجه را ۳ میلیارد و ۹۶۵ میلیون تومان عنوان کرد و گفت: این در حالی است که از سال ۸۹ تا نیمه نخست ۹۱، ۸۵ نفر نیروی مازاد وارد شهرداری شده که فاقد کارایی لازم بوده و صرفا باعث افزایش بار مالی این نهاد شده است.

این مسئول، تصریح کرد: ۶ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات تملک دارایی استان در سال گذشته مصوب شده بود که تنها یک میلیارد و ۴۵۷ میلیون تومان تخصیص یافت.

تخشا افزود: این مبالغ اعتباری در پروژه‌هایی از قبیل زیرسازی و آسفالت کمربندی دوم،موزاییک فرش پیاده‌روی کوی آزادگان،جدول‌گذاری خیابان دانشگاه آزاد منتهی به مدرسه علمیه حضرت زینب(س) و دادگستری،تکمیل سالن تشریح پزشکی قانونی و تکمیل فاز نخست پارک بلادشاپور هزینه شده است.

تخشادرپایان ازتوجه استانداراستان درزمینه حمایت ازطرح های عمرانی شهرداری دهدشت تقدیروتشکرکرد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت