سید عبدالخالق آرامشدوست، مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه، از برپایی موکب این نهاد در میدان مرکزی شهر دهدشت خبر داد.
صدای جنوب:
سید عبدالخالق آرامشدوست، مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه، از برپایی موکب این نهاد در میدان مرکزی شهر دهدشت خبر داد.
ارامش دوست اظهار کرد: موکب کمیته امداد دهدشت با هدف اجرای فعالیتهای فرهنگی، مشاورهای، خدماتی و میز خدمت راهاندازی و در طول برنامهها، با حضور پرشور مردم در میدان امام حسین(ع)، گروهی از امدادگران در کنار اقشار مختلف حضور خواهند داشت.
وی افزود: بالابردن دانش و بینش، تقویت روحیه خودباوری و تابآوری آحاد جامعه و ارائه گزارش کارکردهای این نهاد مقدس، از اهداف برپایی این موکب است.
مدیر کمیته امداد کهگیلویه همچنین تصریح کرد: طی دو ماه گذشته، مراکز نیکوکاری این نهاد در کنار مردم و در قالب پویش «ایران همدل» با برپایی موکب، ایستگاه صلواتی و مراکز جمعآوری کمکهای مردمی مشغول فعالیت بودهاند.
وی در پایان از اصحاب رسانه برای پوشش برنامههای فرهنگی این موکب دعوت نمود.
گفتنی است محل استقرار این موکب، میدان مرکزی امام حسین(ع)، جنب تلویزیون شهرداری دهدشت اعلام شده است.
