پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 23 اردیبهشت 1396 ساعت 06:02:: شناسه خبر: 17734

رئیس سازمان امور استخدامی کشور:

مردم در پای صندوق های رای پاسخ بی اخلاقی ها را خواهند داد

انصاری گفت:مردم با حضور گسترده در پای صندوق های رای در روز۲۹ اردیبهشت پاسخ بی اخلاقی ها را خواهند داد.

پایگاه خبری صدای جنوب: 

معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان امور استخدامی و اداری کشور گفت: مردم ایران هوشیار و با درایت هستند و صداقت و اخلاق مداری را از بی اخلاقی تشخیص و ۲۹ اردیبهشت پاسخ آن را خواهند داد.

به گزارش صدای جنوب به نقل از ایرنا جمشید انصاری شامگاه جمعه در همایش «انتخابات و حقوق اقوام» در سالن شهید بهشتی سقز افزود: ایران متعلق به همه ایرانیان است و باید تمامی مردم و اقلیت ها از حقوق برابر و یکسان برخوردار باشند.
وی با اشاره به آنچه که برخی بی اخلاقی ها و عوام فریبی ها در جریان مناظرات تلویزیونی نامزدهای ریاست جمهوری دور دوازدهم نامید اضافه کرد: رفتار انتخاباتی و مشارکتی کُردها آگاهانه، همراه با درایت و معنادار بوده است.
وی با بیان اینکه در دوره اصلاحات، گام های جدی برای توسعه مناطق کُردنشین برداشته شد اظهارکرد: حل مشکلاتی چون توسعه نیافتگی مناطق کمترتوسعه یافته از جمله کردستان و انتصاب نخبگان آنان در مدیریت های کلان، نیاز به پیگیری مداوم، مدارا و مشارکت هدفمند دارد.
استاندار پیشین زنجان و نماینده مردم طارم و زنجان در مجلس هشتم ادامه داد: از افتخارات دولت یازدهم اجرای اصل ۱۵ قانون اساسی بوده و در زمینه استفاده از نیروهای بومی در مدیریت های کلان هم عزم دولت جزم و برنامه ریزی در این بخش انجام شده است.
انصاری در ادامه با اشاره به اهمیت اتمام و ساخت زیرساخت های توسعه ای بر تسریع در اتمام فروگاه سقز تاکید کرد.
یکی از استادان دانشگاه های سقز هم در این آیین با اشاره به مشکلات و مسائل توسعه ای مناطق کُردنشین گفت: کُردها در انتخابات همواره نقش اثر گذار و فعالانه ای داشته اند اما به اندازه سهم مشارکت آنها به آنان توجه نشده است.
دکتر آزاد فلاحی افزود: درخواست کُردها از رئیس جمهوری ، اجرای مفاد بیانیه اقوام و اقلیت های دینی و مذهبی، رفع مشکلات و نابرابری ها و تبعیض، ایجاد اشتغال، استفاده از نیروهای بومی در مدیریت های استانی و کلان و توجه به حقوق شهروندی است.
در ادامه این همایش که جمعی از شهروندان و فعالان سیاسی و اجتماعی حضور داشتند، نشست پرسش و پاسخ با حضور دکتر انصاری و دکتر حسین فیروزی، معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کردستان برگزار شد.
سقز در ۱۹۰ کیلومتری شمال غربی سنندج واقع شده است.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت