پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 29 اردیبهشت 1396 ساعت 09:02:: شناسه خبر: 18175

فرمانداربهبهان:

۱۳۸ شعبه آرای مردم را جمع آوری می کنند

۱۳۸ شعبه در بهبهان آرای مردم را در دو انتخابات ریاست جمهوری وشورای شهروروستا جمع آوری می کنند.

پایگاه خبری صدای جنوب: 

مردم بهبهان با حضور گسترده خود درانتخابات ریاست جمهوری وشورای اسلامی شهروروستا باردیگر برپیوند ناگسستنی خودباانقلاب اسلامی تاکیدکردند.

به گزارش صدای جنوب:در همین زمینه فرماندار بهبهان گفت: ۱۳۸ شعبه در شهرستان بهبهان، آرای مردم را در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا جمع آوری می کنند.

علی مظفری روز  جمعه اظهار کرد: تمامی شعبه های اخذ رای در امنیت کامل هستند و مردم در صف های طولانی و با شور و نشاط در حال رای دادن هستند.
وی افزود: تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات اندیشیده شده و نیروی انتظامی و سپاه در شعبه ها استقرار دارند.
مظفری ادامه داد: ۹۹ هزار و ۳۵۰ نفر در شهرستان بهبهان واجد شرایط رای دادن هستند که از این تعداد سه هزار و ۴۰۰ نفر رای اولی هستند و
۸۰۶ نفر در شهرستان بهبهان برای شوراهای اسلامی در حال رقابت هستند.
فرماندار بهبهان گفت: شهرستان بهبهان ۱۸۵ هزار نفر جمعیت دارد.

پیام فرمانداربهبهان:

علی مظفری فرماندار این شهرستان در پیامی مردم را به حضور پرشور در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا به طور همزمان با سراسر کشور در روز جمعه ۲۹ اردیبهشت دعوت کرد.

بسمه تعالی
وَ الَّذینَ اسْتَجابُوا لِرَبِّهِمْ وَ أَقامُوا الصَّلاهَ وَ أَمْرُهُمْ شُوری‏ بَیْنَهُمْ وَ مِمّا رَزَقْناهُمْ یُنْفِقُونَ (آیه ۳۸ شوره مبارکه شورا)
و کسانی که دعوت پروردگارشان را اجابت کرده و نماز را برپا می‏دارند و کارشان را به مشورت یکدیگر انجام می دهند و از آنچه روزی آنها کردیم به فقیران انفاق می کنند.
حضور آگاهانه و باشکوه مردم در انتخابات ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ یأس و ناامیدی دشمنان اسلام را به همراه دارد، آنچه که دشمنان نظام را از تعرض به کشور باز می دارد ، حضور مردمی و قدرت معنوی نظام است ؛ که یکی از مظاهر تجلی این قدرت انتخابات است.
این انتخابات به فرموده مقام معظم رهبری ( مدظله العالی ) قد برافراشتن ملت و سینه سپر کردن مردم در مقابل دشمنان است. ارزش انتخابات فردا زمانی بیش‌تر می‌شود که مردم ما با شور و اشتیاق و حضور حداکثری همراهی خود را با اصل نظام و رهبری مجدداً تبیین کنند و بینش سیاسی و آگاهانه خویش را برای بدخواهان ملت به زیبایی تفسیر نمایند.
اینجانب از مردم ولایت مدار شهرستان بهبهان که همواره در حمایت از آرمان های انقلاب و اسلام ، از هیچ کوششی فروگذاری نکرده اند دعوت می کنم تا با حضور گسترده خود در پای صندوق های رأی انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا در روز ۲۹ اردیبهشت ، افتخار دیگری بر تاریخ درخشان خود به ثبت برسانند و با هر برگ رأی خود موجبات تداوم انقلاب اسلامی و افزایش هرچه بیشتر عظمت، عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی در جهان را فراهم نمایند.
علی مظفری
فرماندار شهرستان بهبهان

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت