پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 16 خرداد 1396 ساعت 23:03:: شناسه خبر: 18780

اقدام ارزشمند سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج

تمامی هزینه های بیمار متوفی مشکوک به «تب کریمه» ونوزادش پرداخت می شود

دکتر ایلامی معاون درمان خود را مأمور کرد تا همه اقدامات لازم را با دانشگاه علوم پزشکی شیراز برای به حداقل رساندن هزینه‌های خانواده روستایی که فرزندشان راازدست داده اند در شیراز نیز انجام دهد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در اقدامی ارزشمند به درخواست خانواده‌ای که جسد فرزندشان برای تکمیل آزمایشات تب کریمه کنگو در شیراز نگهداری می‌شود، پاسخ مثبت داد.

به گزارش صدای جنوب،روزگذشته هاشمی پدر متوفی در تازه‌ترین درخواست خود که در رسانه‌ها هم منتشر شد، هزینه‌های درمانی نوازاد متولد شده در بیمارستان دهدشت و هزینه‌های دخترش در شیراز را سنگین خواند و گفت با بضاعت مالی که دارم قادر به پرداخت این هزینه‌ها نیستم؛ وی از اورنگ ایلامی خواست تا در این هزینه‌ها او را یاری کند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، بعد از اطلاع از وضعیت این خانواده دستور داد تا همه هزینه‌های درمانی نوزاد تازه متولد شده در بیمارستان دهدشت از سوی این دانشگاه پرداخت شود.

دکتر ایلامی همچنین معاون درمان خود را مأمور کرد تا همه اقدامات لازم را با دانشگاه علوم پزشکی شیراز برای به حداقل رساندن هزینه‌های این خانواده روستایی در شیراز نیز انجام دهد.

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت