پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 21 خرداد 1396 ساعت 16:03:: شناسه خبر: 18911

فرماندار بویراحمد:

آمادگی دستگاه های مختلف برای استقبال از میهمانان عیدسعید فطر/وانت بارهای میوه فروش سیار در یاسوج جمع آوری می شوند

فرماندار بویراحمد گفت:با برنامه ریزی وهماهنگی بین دستگاهی می توانیم نسبت به جذب توریستها ورونق اشتغال وگردش سرمایه در شهرستان کمک کنیم.

پایگاه خبری صدای جنوب:

صبح امروز جلسه ستادخدمات سفر شهرستان با حضور اعضای ستاد وبا ریاست فرماندار بویراحمد تشکیل شد.
به گزارش صدای جنوب،فرماندار بویراحمد در این جلسه ضمن قدردانی از مردم به مناسبت خلق حماسه عظیم در انتخابات گفت: برگزاری اولین دوره انتخابات مکانیزه، تجربه ای سخت ودشوار بود که اگر همراهی وکمک مجریان انتخابات نبود،این امر میسر نمی شد.
سید محمد کاظم نظری با اشاره به حمله ی تروریستی اخیر نیروهای فریب خورده ی داعش در ایران واهداف آنان گفت: این حملات ذره ای رعب و وحشت در دل مردم ایجادنکرد وباعث اتحاد وهمدلی بیشتر ملت ایران در مقابل دشمنان خواهد شد.
رئیس ستاد خدمات سفر شهرستان بویراحمد با توجه به تجربه سالهای گذشته، ساماندهی ورودی وخروجی جاده آبشار یاسوج را جهت جلوگیری از گره ترافیکی اولویت اول برشمرد وگفت: فضاهای غیر ضروری که در آبشار یاسوج قرار دارد باید به جاهای دیگری منتقل واز اسکان مسافران وگردشگران بصورت شبانه روزی در محل آبشار یاسوج جلوگیری شود.
وی تصریح کرد: خوشبختانه در شهر یاسوج محل های مناسبی تحت عنوان پارک اسکان پیش بینی شده است که انتظار میرود گردشگران ومسافران درپایان ماه مبارک رمضان وتعطیلی عید فطر در این مکانها اسکان یابند.
نظری گفت: به دلیل گرمای هوا در مناطق جنوبی کشور عید فطر امسال با ورود گردشگران وتوریست بیشتری در شهرستان بویراحمد مواجه خواهیم بود که همه ی دستگاههای زیربط باید تدابیر لازم را داشته باشند.
رئیس شورای اداری شهرستان یکی از مواردی که چهره ی شهر یاسوج را نا زیبا جلوه می دهد، وجود خودروهای سیار میوه فروشی در سطح خیابانهای پر تردد عنوان کرد وگفت: نبود میدانهای مناسب میوه وتره بار در یاسوج یکی از عوامل ازدیاد خودروهای میوه فروشی در سطح خیابانهاست.
فرماندار بویراحمد حقوق شهروندی را مهم دانست و از شهرداری و پلیس راهنمایی ورانندگی خواست نسبت به جمع آوری این خودروها که باعث سدمعبر وسلب آسایش شهروندان می شوند، اقدام کنند.
وی حضور گردشگران ومسافران در شهرستان را فرصت برشمرد و افزود: با برنامه ریزی وهماهنگی بین دستگاهی می توانیم نسبت به جذب توریستها ورونق اشتغال وگردش سرمایه در شهرستان کمک کنیم.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت