پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 15 تیر 1396 ساعت 16:04:: شناسه خبر: 19608

تقدیر وزیر جهادکشاورزی از مدیر ملی کهگیلویه وبویراحمدی+تصویر

اسکندر یارنسب از مدیران ملی و فرزندان استان و کهگیلویه و بویر احمد ،بخش سرفاریاب است که در رویدادها و اتفاقات و طرحها و مصوبات فرهنگی ،هنری و اجتماعی کشور در حوزه های مختلف منشا اثر و خدمات قابل توجه و قابل تقدیری بوده است.

پایگاه خبری صدای جنوب:

اقدامات شاخص مدیر ملی کهگیلویه و بویراحمدی در زمینه رفع محرومیت عشایر کشور تحسین وزیر جهاد کشاورزی را در پی داشت.

به گزارش صدای جنوب، محمود حجتی؛ وزیر جهاد کشاورزی و دبیر شورای عالی عشایر کشور به دلیل تلاش ، نقش ،سهم و مشارکت فعال و موثر «اسکندر یارنسب» ؛ مدیر کل فرهنگی و تبلیغات بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در تهیه، تدوین و تصویب طرح ویژه خدمات فرهنگی، اجتماعی و مذهبی به جامعه عشایر کشور از وی تشکر و لوح تقدیری را به ایشان اهدا کرد.

این طرح که به همت وزارت جهاد و کشاورزی و مشارکت نمایندگان فرهنگی دستگاههای عضو تهیه و تدوین شده بود در تاریخ ٧/١٠/٩۵ در هیات وزیران تصویب و تصویب نامه مذکور اخیرا توسط دکتر جهانگیری معاون اول رئیس جمهور جهت اجرا ابلاغ گردید.

 

تصویب نامه هیات وزیران مشتمل بر مواد و مفاد گوناگون برای ارتقا سواد ،مهارت ،بهداشت ،سلامت و ارایه خدمات فرهنگی ،اجتماعی و مذهبی به جامعه عشایر کشور است که برای اولین بار در دولت تدبیر و امید و در قالب یک طرح جامع و منسجم تهیه و تصویب و ابلاغ گردیده است.

گفتنی است اسکندر یارنسب از مدیران ملی و فرزندان استان و کهگیلویه و بویر احمد است که در رویدادها و اتفاقات و طرحها و مصوبات فرهنگی ،هنری و اجتماعی کشور در حوزه های مختلف منشا اثر و خدمات قابل توجه و قابل تقدیری بوده است.

حضور و عضویت ایشان در شورای یادمان سازی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، عضویت در شورای هماهنگی موزه های کشور و سازمان میراث فرهنگی کشور، جانشین کمیته ایثارگران ستاد دهه فجر کشور، عضویت در شورای تبلیغات محیطی سازمان زیباسازی شهرداری تهران و دبیری دهها کنگره ملی و بین المللی و دبیری جشنواره های مختلف ملی هنرهای تجسمی کشور از جمله خدمات این مدیر ملی هم استانی در حوزه فرهنگ و هنر کشور است،

یارنسب ازفرزندان روستای مندان بخش سرفاریاب کهگیلویه است.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت