پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 04 مرداد 1396 ساعت 18:05:: شناسه خبر: 20191

رییس کمیته امداد خمینی(ره)کشور در دهدشت عنوان کرد:

مدیریت طلبکارانه در کهگیلویه وبویراحمد جواب نمی دهد/کمیته امداد نهاد انقلابی است/برای تمامی مددجویان مسکن آماده می کنیم

اینکه مدیران انتظار داشته باشند مدیری ازمرکز بیاید و شروع به مظلومیت نمایی و فهرست بلندی از نیازهاوکمبودها را اعلام کنند اگر جواب میداد قطعا وضعیت استان پس از این همه سال چنین نبود.

پایواه خبری صدای جنوب:

رییس کمیته امدادامام خمینی کشور در جمع پرسنل کمیته امداد ومدیران ارشد شهرستان کهگیلویه اظهارداشت:نگاه طلبکارانه مدیریت درکهگیلویه وبویراحمدشکست خورده و دیگرجواب نمی دهد ومدیران بایداین واقعیت رابپذیرند.
به گزارش صدای جنوب،پرویز فتاح افزود اینکه مدیران انتظار داشته باشند مدیری ازمرکز بیاید و شروع به مظلومیت نمایی و فهرست بلندی از نیازهاوکمبودها را اعلام کنند اگر جواب میداد قطعاوضعیت استان پس از این همه سال چنین نبود.
فتاح باقدردانی از حمایت های فرماندار کهگیلویه طبق گزارش عملکرد رییس کمیته امداد این شهرستان اظهارداشت محدودیت های قانونی وکمبود منابع دربرخی از بخش های حمایتی ازجمله حساسیت مسایل شرعی ونظر مراجع سبب شده تا نتوانیم به برخی خواسته ها پاسخ دهیم و بایداذعان کنیم که دربسیاری ازاستان ها این واقعیت وجوددارد.
رییس کمیته امدادامام خمینی کشور افزود امروز مدیران کمیته امدادنمی توانند مددجویان رادر نوبت انتظاروام و یاکمک هایی مثل جهیزیه قراردهند زیرا منابع مالی ما تکاپوی پذیرش تمامی درخواست ها رادرکوتاه ترین زمان ممکن دارد.

فتاح حجم وام های داده شده را رضایت بخش دانست و گفت وام های کارگشایی دراولویت پرداخت هستند تا مددجویان ضمن اشتغال پایدار ازچرخه تحت پوشش خارج شده وسایرنیازمندان تحت حمایت قرارگیرند درغیراینصورت وبا تحت پوشش قراردادن افراد درمدت زمان طولانی، کمیته امداد بسان مردابی در اذهان جا می افتد.

وی بااشاره به شرایط ویژه استان کهگیلویه وبویراحمد وبویژه شهرستان کهگیلویه نیز تاکیدکرد نگاه ما نیز به این استان ویژه و اگرمسیولان زمین دراختیار کمیته امداد قراردهند تمامی مددجویان فاقدمسکن دراینده ای نزدیک صاحب خانه می شوند.
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره)بااشاره به آمار ارایه شده در کشور گفت که در سال جاری با حمایت مجلس و همکاری خوب دولت ۲۱ هزار میلیارد ریال وام اشتغالزایی برای کمیته امداد مصوب شد.
پرویز فتاح با اشاره به همکاری خوب مجلس و حمایت‌های ویژه دولت اظهار داشت که سال گذشته اعتبار اشتغالزایی این نهاد ۱۱ هزار میلیارد ریال بوده که این میزان اعتبار به صورت صد درصد جذب شده است
و در همین سال نیز ۱۱ هزار میلیارد ریال وام اشتغالزایی قرض الحسنه با نرخ سود چهار درصد به افراد زیر پوشش این نهاد حمایتی در تمامی استان‌ها پرداخت شد.
وی بیان کرد در سال جاری نیز با همکاری مجلس ۱۵ میلیارد ریال اعتبار از محل صندوق توسعه ملی برای تسهیلات مسکن روستایی مصوب شده است.
وی با اشاره به توجه ویژه کمیته امداد کشور به کهگیلویه و بویراحمد افزود که بودجه این استان در سال جاری ۷۸ درصد افزایش داشته است.
فتاح افزود که هم اکنون ۳۵۰ هزار خانوار مددجوی زیرپوشش این نهاد در مناطق شهری و روستایی از مزایای بیمه اجتماعی بهره‌مند هستند.
فتاح با اشاره به برنامه دیگر این نهاد گفت: تقبل تهیه جهیزیه دختران و پسران زیر پوشش که پدران آنها قادر به تهیه جهیزیه نبوده و یا یتیم هستند از دیگر اقدامات کمیته امداد است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی با اشاره به تهیه کالای ایرانی برای جهیزیه دختران و پسران در شرف ازدواج گفت: نهاد کمیته امداد تا مبلغ ۶ میلیون تومان جهیزیه این افراد را تقبل می‌کند و اگر این افراد به جهیزیه نیاز نداشته باشند و به صورت نقد تا مبلغ ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به عنوان جهیزیه به این افراد پرداخت می‌کند.

فتاح با اشاره به پرداخت وام قرض‌الحسنه به این افراد اظهار کرد: مبلغ ۵ میلیون تومان وام قرض‌الحسنه به افراد در شرف ازدواج از سوی این نهاد پرداخت می‌شود.

رییس کمیته امدادامام خمینی کشور در ادامه بااشاره به سخنان حجت الاسلام صلواتی امام جمعه قلعه رییسی درزمینه سیاسی کاری وجناح بازی برخی از پرسنل نیز تصریح کرد کمیته امدادنهادانقلابی است و واردمسایل حاشیه ای نمی شودواین رادرانتخابات گذشته نیزنشان داد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت