پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 16 مرداد 1396 ساعت 21:05:: شناسه خبر: 20610

آغاز چانه زنی «هاشمی پور» برای عزل مدیر حامی «موحد» در کهگیلویه/سردار اینبار ازمدیرکل کار استان شکایت کرد

عدل هاشمی پورباردیگردردیدار یکی دیگرازوزیران دولت تدبیروامید طبق روال قبلی لب به شکایت گشود و ازوزیر تعاون خواست نسبت به عملکرد مدیرکل کار استان تجدیدنظرکند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

عدل هاشمی پور باانتقاد  شدید از عملکرد و تعاملات مدیر کل کار ؛تعاون و رفاه کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد : اینجانب بعنوان وکیل مردم در مجلس شورای اسلامی آقای مظاهری مدیر کل کار استان را بعنوان خادم مردم نمی شناسم .

به گزارش صدای جنوب، سردار «عدل هاشمی پور » که در دیدار اعضای کمیسیون انرژی مجلس با دکتر ربیعی وزیر کار دولت یازدهم سخن می گفت با بیان این مطلب گفت : هر چند شما را فردی متدین و پاکدست می دانم ولی عملکرد زیر مجموعه شما را در استان کهگیلویه و بویراحمد قابل دفاع نیست ًوشخصا مدیر کل شما را نمی پسندم .

وی با انتقاد شدید از عملکرد صابر مظاهری مدیر کل کار استان کهگیلویه و بویراحمد افزود : متاسفانه این فرد تعامل مناسب و شایسته ای با نماینده مردم ندارد .

این نماینده مجلس با اشاره به ثمر نشستن تلاشهای انجام شده در راه اندازی مجدد برخی طرحهای صنعتی و پروژه های عمرانی در حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ ادامه داد : در این طرحها قریب به هزار نفر مشغول بکار شده اند و این در حالی است که مسول کار و اشتغال که نماینده جنابعالی در استان هست عملا هیچ ارتباطی با نماینده ندارد .

هاشمی پور با بیان اینکه نگرانی مردم کهگیلویه بزرگ از ضعف مدیریتی بخصوص مدیران تامین اجتماعی حوزه انتخابیه ام به اوج رسیده است ، گفت : متاسفانه عمر مدیریتی مدیران ناکار آمد و ناتوان تامین اجتماعی کهگیلویه بزرگ به ۶ سال رسیده و علی رغم انتقال نارضایتی شدید مردم از این وضع همچنان شاهد بی اعتنایی به این درخواست بحق مردم هستیم .

این فعال سیاسی همچنین از خدمات مدیریت درمان تامین اجتماعی در استان و حوزه انتخابیه اش تقدیر کرد.

گفتنی است وزیر کار با شنیدن دغدغه های سردار هاشمی قول داد در اسرع وقت نسبت به رفع این دغدغه ها اقدام نماید.خبردنا

***

عدل هاشمی پورباردیگردردیدار یکی دیگرازوزیران دولت تدبیروامید طبق روال قبلی لب به شکایت گشود و ازوزیر تعاون خواست نسبت به عملکرد مدیرکل کار استان تجدیدنظرکند.

البته نباید فراموش کرد که ناراحتی عدل هاشمی پور از عملکرد دانشمندرییس اداره تامین اجتماعی کهگیلویه ویکی ازمدیران مورد علاقه حجت الاسلام موحد  برکسی پوشیده نیست وشاید زمان رفتن ان نیزفرارسیده است اما تجربه کشمکش با رییس دانشگاه علوم پزشکی می طلبد نماینده کهگیلویه بزرگ درارامش خواسته های اصلی خود را عنوان کند.

دراین بین هرچند مظاهری از حمایت مطلق تاجگردون برخورداراست و ازاین بابت خیالش نیز راحت است وعملکرد قابل قبولی دارد اما روال شکایت درپایتخت وچرخش درکهگیلویه وبویراحمد تنها به ضرر شخص نماینده کهگیلویه وپیچیده شدن بیشتر مسایل است.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت