پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 26 شهریور 1396 ساعت 04:06:: شناسه خبر: 22256

دبیرحزب اعتماد ملی ومجمع روحانیون مبارز شاخه لرستان:

همه در اردوگاهی بنام اصلاحات هستیم /مجال فرصت به دستان تفرقه‌انگیز و وحدت شکن را ندهید

دبیرحزب اعتماد ملی گفت:اردوگاه اصلاح طلبی و خصوصا در استان لرستان نیازمند به انسجام، امید، آرامش و دوستی می باشد!

پایگاه خبری صدای جنوب:

درحالی که درکهگیلویه وبویراحمد برای تخریب استاندار جدید ومجمع نمایندگان وهمچنین تخریب چهره های شاخص جریانات سیایی ،تفرقه افکنان لحظه ای درنگ نمی کنند اما دراستان لرستان وپس از انتخاب سیدموسی خادمی همه همدیگر را به وحدت وهمدلی و استقبال از ایشان دعوت می کنند.

درهمین حال دبیر حزب اعتماد ملی و مجمع روحانیون مبارز شاخه لرستان دربیانیه ای خطاب به سیاسیون بویژه جریانات اصلاحات خواستار  فرصت ندادن به دستان تفرقه‌انگیز و وحدت شکن دراستان شد.

دراین بیانیه امده است:

از اصول اصلاحات، یکی انتقاد و یکی نقد است اما! از نوع سازنده آن نه ویرانگر و مخرب،اصول دیگر اصلاحات،ازادی بیان و عقیده است، آن هم برای همگان این آزادی را خدا،به عنوان یک موهبت به انسان‌ها ارزانی داشته و احدی حق سلب انرا ندارد،اما این آزادی تا جایی است که مخل نظم عمومی جامعه نباشد!
اردوگاه اصلاح طلبی و خصوصا در استان نیازمند به انسجام، امید، آرامش و دوستی می باشد!
ما در اردوگاه اصلاطلبی خود با هزینه سنگین سرمایه های انسانی بدست آوردیم از شخصیتهایی چون نمایندگان محترم ادوار گذشته مجلس گرفته تا تنها نماینده اصلاح طلب خرم‌آباد دکتر بیرانوندی و دبیران احزاب و سیاسیون استان و شهرستان‌ها و همچنین مدیران ارزشمند اصلاح طلبی که در سراسر کشور و در مرکز استان و شهرستانها در حال انجام وظیفه هستند و اصلاح طلبان نخبه و عزیزان دلم در شهرستانهای یازده گانه استان تقاضا و استدعا و خواهشمندم، ضمن فرود آوردن سر تعظیم در جهت تلاشهای نستوه شما و هزینه دادن در مسیر روش اصلاح طلبی و بوسیدن دستان توانمندتان به عنوان کوچکی از اردوگاه اصلاح طلبان، مجال فرصتی به دستان تفرقه انگیز و وحدت شکن را ندهیم و ندهید،چونکه ادامه راه سخت است و دشوار و فضای مناسب و آرامش را می طلبد و با تدبیر و عقلانیت برای ادامه مسیر توامان با تلطیف نیاز است دولت‌مردان را در استان مساعدت نمائیم.

سید مهدی موسوی دبیر حزب اعتماد ملی و مجمع روحانیون مبارز شاخه لرستان

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت