پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 10 مهر 1396 ساعت 23:07:: شناسه خبر: 23780

قدردانی مردم روستای «اَدرج چاروسا» از سردار هاشمی پور+سند

برگزاری کاروان سلامت جمعیت هلال احمر کهگیلویه درروستاها و مناطق کمتر برخوردار در دوسال اخیر سبب امیدواری بیشتر مردم این مناطق شده است.

پایگاه خبری صدای جنوب:

جمعی از اهالی روستای ادرج چاروسا در نامه ای از نماینده مردم شهرستان کهگیلویه بزرگ در خصوص فراهم آوردن زمینه اجرای موفقیت آمیز کاروان سلامت جمعیت هلال احمر کهگیلویه در این روستا و نیازسنجی های مختلف از جمله مشکلات راه ارتباطی، مسکن،تغذیه،بهداشت و مشکلات آموزشی قدردانی نمودند و از سردار هاشمی پور درخواست کردند مشکلات شان دراسرع وقت پیگیری شود.
دربخشی از این نامه چنین آمده است:با سپاس فراوان از جمعیت هلال احمر کهگیلویه و قدردانی از نماینده فعال و مردمی شهرستان جناب سردار حاج عدل هاشمی پور در سنگر مجلس شورای اسلامی که با روحیه جهادی شب و روز در تلاشند تا گرد و غبار محرومیت را از چهره مردم محروم این منطقه بزدایند،با طرح چند مشکل اساسی در این روستا تقاضای رسیدگی عاجل داریم:

۱.عدم اشتغال جوانان این روستا، نبود کسب و کار پایدار باعث مصیبت بزرگ مهاجرت وترک زادگاهتان گردیده است. انتظار می رود با توجه ویژه به مسکن روستایی به ویژه تکمیل نواقصات اندک آنان شوق جوانان را برانگیزید تا روستا خالی از سکنه نگردد.
۲.هرچند راه ارتباطی این روستا تا مرکز منطقه و روستای همجوار اسفالت و کارهایی انجام گرفته ولی نبود پل به روی رودخانه و ورودی روستا به همان حال باقی مانده که این خود در فصل زمستان مشکلات عدیده ای را بوجود آورده است.
۳.مردم این روستا در فقر و محرومیت بسیار بدی بسر میبرند که ذکر نام آنها در این مکاتبه شاید خوب نباشد که انشالله به صورت محرمانه معرفی خواهند شد.
درضمن در همین خصوص از طرف دهیاری این روستا متعاقبا رونوشت به سازمان هلال احمر، و دیگر ارگانهای خدمات رسان اطلاع داده خواهد شد.
با تشکر دهیاری و مردم روستای ادرج بخش چاروسا»

لازم به ذکر است با همت نماینده کهگیلویه بزرگ درمجلس شورای اسلامی سیزدهمین کاروان سلامت جمعیت هلال احمر کهگیلویه در پنجم مهرماه در روستای محروم ادرج بخش چاروسا اجرا وعلاوه بر ویزیت رایگان مردم، بسته های غذایی میان انان نیز توزیع شد.(اینجا)
برگزاری این کاروان بازتاب زیادی در رسانه های استان و کشور داشت.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت