پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 05 خرداد 1395 ساعت 04:03:: شناسه خبر: 2454

حبیب الله کشت زر دردیداراعضای شورای اسلامی شهربهبهان:

توسعه شهرستان بهبهان نیازمند پرهیز ازنگاه قومیتی

بنده اعتقاد دارم باید کل مجموعه حوزه انتخابیه را بدون لحاظ تبعیض های صنفی و قومیتی وارد فاز مشارکت و توسعه متوازن کرد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

 منتخب مردم حوزه انتخابیه بهبهان و آغاجاری به دعوت شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر بهبهان در صحن شورای اسلامی شهر حضور پیدا کرد تا با تبیین فرصت ها و تهدیدها اولین اقدام عملی خودرادرباب تعاملات خود  در مسیر توسعه متوازن شهرستان آغاز کند.

به گزارش صدای جنوب،حبیب الله کشت زر دراین دیدارگفت:بنده اعتقاد دارم باید کل مجموعه حوزه انتخابیه را بدون لحاظ تبعیض های صنفی و قومیتی  وارد فاز مشارکت و توسعه متوازن کرد.

منتخب مردم درمجلس شورای اسلامی افزود:مبنای بنده در تعاملات و انتخاب مدیران بدون لحاظ شناسنامه های سیاسی و قومیتی صرفا بر حسب شایسته سالاری چه در بعد اخلاق و چه در بعد عملکرد ها خواهد بود.

این نماینده مجلس باتوجه به نقش مدیریت توانادراداره شهرگفت:خروجی عملکرد و هنر مدیران باید خلق منافع و فرصت ها در حوزه مدیریتی برای شهرستان باشد.

کشت زربااشاره به دوموضوع مهم امنیت واشتغال تصریح کرد: نرخ امنیت و اشتغال جوانان بزرگترین آرمان و دغدغه‌های بنده را شکل داده است و باید با ترسیم استراتژی و طراحی مکانیزم ها بخش خصوصی را جهت نیل به تولید اشتغال و ایجاد درآمدهای پایدار در حوزه انتخابیه وارد عرصه صنعت و تولید کنیم.

وی بابیان اینکه دنبال سیاه نمایی نیست افزود: وضعیت موجود از فقر شدید در حوزه زیر ساخت های شهری حکایت دارد وباید برای تقویت و توسعه زیر ساخت ها همت جدی صورت بپذیرد.

کشت زر تکمیل و تجهیز پروژه بیمارستان ولیعصر تا مرحله بهره برداری رایکی ازمهم ترین برنامه های خودبیان نمودوتاکیدکرد از هیچ کوششی برای به بارنشستن زحمات و تلاش های چندین دهه مردم ومسئولان دریغ نمی کند.

وی باتاکیدبراشراف واشنایی  کامل نسبت به قوانین و همچنین راهکارهای مدیریتی در حوزه شهرداری ها گفت: اعتقاد راسخ دارم که قوانین در حوزه شهرداری ها نیاز مبرم به اصلاح دارد.

وی به اهمیت تعاملات و مراودات شورایی جهت ایجاد بستر تضارب آرا و همچنین پایش امور جاری و اجرایی اشاره کرد وباانتقاداز نقش مغفول و کم رنگ بخش خصوصی در حوزه شهرداری بهبهان خواستار طراحی پلان مشارکت این بخش در حوزه های اجرایی و سرمایه گزاری شد.

کشت زرکه سابقه مدیریتی درشهرداری رادرکارنامه اجرایی خوددارد به کارگران وعده داد حامی کارگران مجموعه شهرداری خواهم بود و به جد پیگیر موضوع تبدیل وضعیت شغلی کارکنان صادق و تلاش گر این مجموعه خواهم بود.

منتخب مردم درمجلس دهم گفت:باید با رصد نخبگان بهبهانی در عرصه های مختلف امکان رشد و تقویت برای این قشر در سطح کشور فراهم شود.

کشت زربابیان تعامل خودودولت تدبیروامید در راستای تقویت و توسعه استان و خصوصا حوزه انتخابیه یاداورشد بحمدالله تمام منتخبین استان فارغ از نگاه های سیاسی همدل و یکصدا برای توسعه استان متحد شده اند.

 منتخب مردم بهبهان و آغاجری ضمن تشکر از تلاش های مقتدایی استاندار اسبق خوزستان گفت:می طلبد از توانمندی ها و تجارب ارزنده ایشان به نحو بهتری در مسیر توسعه استان خوزستان استفاده شایسته شود.

درپایان این دیدارشهردار و اعضای شورای اسلامی شهربهبهان نیزبه بیان دیدگاه های خوددرزمینه های مختلف پرداختند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت