پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 01 آبان 1396 ساعت 05:08:: شناسه خبر: 25266

بخشدارمرکزی چرام:اگردرکشورمابه امرفرهنگ مطالعه توجه شودفرهنگ غربی تاثیرکمتری برجامعه خواهدشد

تاثیرپذیری یک ملت وفرهنگ عقب مانده وبی اطلاع از فرهنگ بیگانه محتمل تر وپرهزینه تر است،تا ملت و فرهنگی که اهل مطالعه تحقیق وپژوهش است.

پایگاه خبری صدای جنوب

تاثیرپذیری یک ملت وفرهنگ عقب مانده وبی اطلاع از فرهنگ بیگانه محتمل تر وپرهزینه تر است،تا ملت و فرهنگی که اهل مطالعه تحقیق وپژوهش است.

به گزارش پایگاه خبری صدای جنوب،سید الیاس افسردیر بخشدار مرکزی چرام در جلسه دوستدار کتاب و کتابخوانی بیان کرد:متولیان فرهنگی امکانات کتاب و کتابخوانی را فراهم کنند تا از فرهنگ بیگانه تاثیری نپذیریم.

افسردیرافزود:اگر در کشور ما فرهنگ مطالعه، تحقیق و پژوهش نهادینه شود کمتر از فرهنگ والقائات بیگانه تاثیر پذیر خواهیم بود.

وی گفت:اگر متولیان فرهنگ عمومی حداقل ها را برای جامعه در این حوزه فراهم کنند برای قشر حساس وپرانرژی وپرسش گر و کنجکاوونیازهای آنها در داخل تامین شود توجه کمتری به بیرون از مرزها میشود.

بخشدارمرکزی چرام عنوان کرد:اگر نیاز به تبادل فرهنگی باشد تلاش بر حفظ فرهنگ بومی است ومصرف کننده صرف نخواهیم بود بلکه فرهنگ خودمان را ارتقاء و منطقی صادر خواهیم کرد.
افسردیردرپایان گفت:اصل باید فراهم کردن بستر لازم وسیاست گذاری ونظارت برموضوع کتاب ومطالعه، از طرف متولیان فرهنگ وتحقیق وپژوهش باید باشد.

 

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت