پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 01 آبان 1396 ساعت 20:08:: شناسه خبر: 25322

جلسه حزب کارگزاران سازندگی استان کهگیلویه امروز در یاسوج برگزار شد/ تصاویر

غلام حسین هادیانی نژاد، ابتدا دستور کار جلسه را برای اعضای شورای مرکزی تحت عناوین: بررسی وضعیت سیاسی کشور، بررسی اوضاع سیاسی استان و همچنین برگزاری دومین کنگره استانی حزب کارگزاران تشریح کرد.

پایگاه خبری صدای جنوب

این جلسه با سخنان غلامحسین هادیانی نژاد،دبیر اول حزب شروع گردید.

به گزارش صدای جنوب،غلام حسین هادیانی نژاد، ابتدا دستور کار جلسه را برای اعضای شورای مرکزی تحت عناوین: بررسی وضعیت سیاسی کشور، بررسی اوضاع سیاسی استان و همچنین برگزاری دومین کنگره استانی حزب کارگزاران تشریح کرد.

دبیر اول حزب کارگزاران بیان داشت:ایجاد محدودیت های جدید برای سیدمحمد خاتمی باعث ایجاد محبوبیت خواهد شد.

وی عنوان کرد:آشتی ملی که با پیشنهاد خاتمی صورت گرفت
تنها راه نجات کشور، خواهد بود،تقابل، در دوره های گذشته تجربه شد والان وقت گفتگو و ایجاد یک فضای آرام برای توسعه کشور است.
هادیانی نژاداضافه کرد:شنیده ها حکایت از دیدار ظریف از طرف تیم دولت با کاندیدای رقیب است.
وی به تشریح مسیولیت های کمیته های حزب پرداخت و از روسای کمیته ها درخواست کرد که عملکرد خود را در هفته های آینده به دبیرخانه حزب ارائه نمایند.
عضو شورای هماهنگی اصلاحات استان در مورد بیانیه اعتراضی آن شورا گفت :نامه دبیران احزاب به رییس جمهور، اعتراض به فرآیند انتخاب و انتصاب استاندار بود،و احزاب اصلاح طلب همگی در کنار هم تا رسیدن به مطالبات اصلی اصلاح طلبان بصورت هماهنگ عمل خواهند کرد.

وی بیان کرد که دولت جدید محصول تلاش های شبانه روزی اصلاح طلبان در ستادهای انتخاباتی دکتر روحانی است و در مدیریت استان باید انتخاب های اصلاح طلبانه صورت گیرد.

دبیر حزب کارگزاران استان گفت:تنها راه ادامه اصلاحات، و همچنین حضور اصلاح طلبان در چرخه قدرت، حرکت تدریجی و گام به گام، با همین روش اعتدال است و اردوگاه اصلاحات نباید با چینش فعلی کابینه سرخورده شوند.

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت