پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 11 بهمن 1396 ساعت 01:11:: شناسه خبر: 30850

مسئول روابط عمومی اتاق بازرگانی خبرداد:

اعزام فعالان اقتصادی کهگیلویه و بویراحمد به کشور بلغارستان

مسؤول روابط عمومی اتاق بازرگانی یاسوج گفت: اتاق بازرگانی یاسوج در راستای توسعه و تقویت روابط تجاری جمهوری اسلامی ایران و کشور بلغارستان فعالان اقتصادی استان کهگیلویه و بویراحمد را به این کشور اعزام می‌کند.

به گزارش صدای جنوب، به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی یاسوج؛ محسن محقق اظهار کرد: اتاق بازرگانی یاسوج در نظر دارد در راستای توسعه و تقویت روابط تجاری جمهوری اسلامی ایران و کشور بلغارستان و همچنین با توجه به مناسبات خوب برقرار شده بین مقامات دولتی و فعالین اقتصادی استان کهگیلویه و بویراحمد با این کشور، هیاتی اقتصادی- بازاریابی را به این کشور اعزام کند.

مسئول روابط عمومی و امور بین‌الملل اتاق بازرگانی یاسوج افزود: لذا با توجه به اینکه این هیات فرصت مناسبی برای معرفی توانمندی‌ها و محصولات استان است و نظر به اهمیت توسعه صادرات غیرنفتی، از تجار، فعالین اقتصادی، تولیدکنندگان و صاحبان صنایع جهت شرکت در این هیات دعوت ویژه بعمل می‌آید.

وی افزود: نیازاست متقاضیان درخواست خود را همراه با مدارک درخواست شده و تکمیل فرم‌های پیوستی حداکثر تا پایان وقت اداری شنبه ۱۴/۱۱/۹۶ به اتاق بازرگانی یاسوج ارسال کنند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت