پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 12 بهمن 1396 ساعت 15:11:: شناسه خبر: 30894

آغاز آیین های ویژه گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در شهرستان کهگیلویه

در اولین روز از دهه مبارک فجر اعضای شورای اداری کهگیلویه با حضور در گلزار شهدای دهدشت به مقام والای شهیدان ادای احترام کردند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

همزمان با سالروز ورود تاریخی بنیانگذار کبیر انقلاب و فرارسیدن ایام‌الله دهه پرفروغ فجر مراسم رژه موتوری ازمیدان شهیدضیایی تا گلزار شهدای دهدشت برگزار شد.

به گزارش صدای جنوب؛ درادامه اعضای شورای اداری کهگیلویه با حضور در گلزار شهدای دهدشت به مقام والای شهیدان ادای احترام کردند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی کهگیلویه  در این آیین ضمن تبریک سی ونهمین سالگرد انقلاب غرورآفرین ایران اسلامی اظهار داشت: آن روزی که حضرت امام خمینی(ره) بر منبر نورانی فیضیه تکیه زد و به ایراد سخن پرداخت، از حقایقی گفت که امیرالمومنین(ع) در منبر کوفه علیه ظالمان به خط رسالت، ایراد کرد.

حجت الاسلام حسینی طلب ، سیره حضرت امام خمینی(ره) را بر مبنا و اساس حضرت علی(ع) عنوان و تصریح کرد: حضرت امام(ره) مردم را علیه انحرافی که در اسلام به وجود آمد نجات داد و موج مردم را به سمت خود و احکام الهی کشاند.

وی گفت: امام امدتا استقلال ازادی وجمهوری اسلامی رابه مردم هدیه دهد و امروز خلف شایسته اش دربرابرتمامی حکام ظلم واستکبارایستاده وهمان سخنانی میگویدکه امام براساس تعالیم اسلام بیان می نمود.

حسینی طلب افزود:سخنوران؛ اهل هنر  و دلسوزان انقلاب بایدگذشته ووضعیت  سیاه رژیم منحوس ۲۵۰۰ ساله پهلوی را بیان کنند تا نسل کنونی بداند چه شرایطی داشته ایم و الان به یمن انقلاب اسلامی به کجارسیده ایم.

حجت‌الاسلام حسینی‌طلب با بیان اینکه امروزه رهبر معظم انقلاب همانند حضرت امام(ره) مقابل حکام ظالم ایستاده است، گفت: اگر کسانی گوشه و کنار این حرف‌ها را نمی‌فهمند ره به جایی نخواهند برد ودوستان ودشمنان انقلاب بدانند این انقلاب به انقلاب حضرت‌ مهدی (عج) متصل میشود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کهگیلویه تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب به عنوان سکاندار این مملکت امید و پایگاه مظلومان آنچه را می‌گوید بر اساس محاسبات دقیق علمی و حساب شده است.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت