پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 13 بهمن 1396 ساعت 19:11:: شناسه خبر: 31048

در نشست مشورتی دهیاران بخش مرکزی کهگیلویه مطرح شد؛

حسینی پرور:خدمات انقلاب برای جامعه‌ عشایری و روستایی چشمگیر است/تقوی:جشن کمیته روستایی عشایری دهه فجر در روستای «تل زری» برگزار می شود

نشست مشورتی دهیاران بخش مرکزی کهگیلویه برگزار شد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

 نشست مشورتی دهیاران بخش مرکزی کهگیلویه بابخشدار و مدیر جهاد کشاورزی کهگیلویه در جهت هرچه بهتربرگزارکردن برنامه های دهه مبارک  فجروهمچنین‌ بررسی مشکلات مربوط به بخش کشاورزی  برگزار شد.

به گزارش صدای جنوب،بخشدار مرکزی کهگیلویه در این نشست اظهار داشت: دهه مبارک فجر به عنوان نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی بشمار می‌رود و ما باید هر سال با برگزاری برنامه‌های مختلف دستاوردهای انقلاب را برای مردم تشریح کنیم.

شرمت الله حسینی پرور گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی دستاوردهای زیادی برای روستائیان و عشایر ایجاد شده که باید قدردان نظام و این دستاوردها باشیم.

وی با بیان اینکه همه ما وظیفه داریم برنامه‌های دهه مبارک فجر را با شکوه‌تر از هرسال برگزار کنیم، افزود: در دهه فجر امسال برنامه‌های مختلفی در سطح روستاهای بخش مرکزی شهرستان کهگیلویه برگزار می‌شود.

حسینی پرور ادامه داد: دهیاران با اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی از قبیل عطر افشانی گلزار شهدا، برگزاری جشن، اجرای همایش‌ها و برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی در روستاها دستاوردهای انقلاب را به مردم معرفی کنند.

وی با بیان اینکه  روستای تل زری محل برگزاری جشن کمیته روستایی عشایری دهه فجر انقلاب انتخاب شده‌ گفت: این جشن با همکاری دهیاران، جهادکشاورزی و امور عشایر شهرستان کهگیلویه در روز ۱۸ بهمن امسال برگزار می‌شود.

وی ضمن آمادگی بخشداری برای همکاری در اجرای این جشن از دهیاران درخواست کرد که همکاری لازم برای پشتیبانی و اجرای بهتر جشن بزرگ انقلاب  داشته باشند.

مدیرجهادکشاورزی کهگیلویه نیز در این نشست اظهارکرد: افتخارمی کنیم که درسال های گذشته جشن باشکوهی را برگزارکرده ایم که هم رضایت مردم‌رادر پی داشته و هم رضایتمندی مسئولان راسبب شده است.

سیدعمران تقوی بابیان اینکه تمامی دستگاه ها‌ی متولی در برگزاری جشن عشایری همکاری کنند خاطرنشان کرد ماهرچه داریم ازبرکت نظام مقدس اسلامی است.

تقوی ادامه‌داد: مقدمات برگزازی جشن در روستای تل زری انجام‌شده و نیازاست که‌دهیاران‌دراین‌زمینه همت نمایند.

براساس گزارش صدای جنوب مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه درجهاد کشاورزی بعنوان رییس کمیته روستایی عشایری دهه فجر  انتخاب شده  که با تعامل و همکاری مدیریت جهادکشاورزی کهگیلویه اقدام به برگزاری جشن در روستای تل زری می نماید.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت