پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 15 اسفند 1396 ساعت 01:12:: شناسه خبر: 32955

تنها نماینده کهگیلویه و بویراحمدی مجلس که طرح اعاده اموال نامشروع مسئولان را امضا کرد

امید است تا دیر نشده همه نمایندگان ملت به احترام مردم این طرح را امضا کرده و با برگشت حق مردم به مردم، در عمل وفاداری و مردم داری خود را ثابت کنند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

بعد از گذشت چهار دهه از پیروزی انقلاب اسلامی برخی زمزمه‌ها از کسب اموال نامشروع از سوی برخی از مسئولان که عهده‌دار یک منصب در دهه‌های گذشته بوده‌اند به گوش می‌رسد که در همین راستا نمایندگان مجلس که صدای اعتراضات عمومی را در این زمینه شنیده‌اند با تدوین طرحی ۲ فوریتی به دنبال آن‌هستند تا تغییرات و اقداماتی اساسی را در لایه‌های مختلف نظام و افرادی که زمامدار امور هستند ایجاد کنند تا مردم بدانند که حاکمیت به دنبال آرمان‌هایی است که امام خمینی(س) در دوران نهضت و انقلاب آن را دنبال می‌کردند و رهبر معظم انقلاب نیز در تمام سالهای رهبری خود به عنوان یک مسئله محوری به آن تاکید کرده‌اند.

به گزارش بویرنیوز، مردم انتظار دارند وکلای آنها در ملت قاطعانه با فساد برخورد کنند و با برخورد سریع و قاطع اعتماد عمومی را ایجاد کنند.

در کمال تعجب نمایندگان لیست امید عمدتا در بین امضا کنندگان اعاده اموال نامشروع جایی ندارند، نمایندگانی که قرار بود صدای ملت باشند و با شفافیت و حساسیت بالا نسبت به فساد برخورد کنند.

برای یک بار در مجلس طرحی آمد که مردم را شاد نمود تا آنهایی که ثروت های باد آورده را از بیت المال بدست آورده و خون ملت را مکید اند، با برگشت اموالی که در واقع حق مردم هست تنبیه شوند.

چه کسی می تواند از این طرح ناراضی باشد مگر آن که خدایی ناکرده …

امید است تا دیر نشده همه نمایندگان ملت به احترام مردم این طرح را امضا کرده و با برگشت حق مردم به مردم، در عمل وفاداری و مردم داری خود را ثابت کنند.

در کمال تعجب بین نمایندگان کهگیلویه و بویراحمدی تنها غلام محمد زارعی (شماره ۶۷ ) این طرح را امضا کرده است.

در زیر لیست امضا کنندگان آمده است:

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت