پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 30 خرداد 1395 ساعت 22:03:: شناسه خبر: 3330

در شورای ترافیک کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد:

تاکسی‌های دهدشت فرسوده هستند / وام ۲۰ میلیون تومانی برای نوسازی تاکسی‌ها

نیک اقبالی گفت:بانک‌ها در خصوص ضمانت نامه‌ها سخت‌گیری‌هایی انجام می‌دهند که برای رفع این مشکل جلسه‌ای با حضور بانک‌ها و مسؤولان این شهرستان تشکیل شود.

پایگاه خبری صدای جنوب:

معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر رفع نقاط حادثه‌خیز در شهرهای استان گفت: ۴۱ نقطه حادثه‌خیز در شهرهای گچساران، یاسوج و دهدشت شناسایی شدند.

به گزارش صدای جنوب،پژمان نیک‌اقبالی با اشاره به وجود نقاط حادثه‌خیز در سطح مناطق مختلف استان اظهار کرد: با تلاش اعضای شورای ترافیک و شهرداری‌های استان ۱۷ نقطه حادثه‌خیز در یاسوج، ۱۲ نقطه در گچساران و ۱۲ نقطه دیگر در شهر دهدشت شناسایی شد که این نقاط جدای از نقاطی است که توسط راهنمایی و رانندگی مشخص شده است.

معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر رفع نقاط حادثه‌خیز در تمام مناطق استان تأکید کرد و گفت: نقاط حادثه‌خیز هر شهر به صورت کتبی به فرمانداری‌ و شهرداری‌ها اعلام شود تا اقدامات لازم برای رفع مشکلات این نقاط انجام شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: شهرهایی که سازمان اتوبوسرانی و تاکسیرانی دارند در قالب سازمان حمل و نقل مسافر و بار ادغام شوند که در شهر یاسوج این کار انجام شده و در شهر گچساران نیز صورت خواهد گرفت، کار جابه‌جایی بار در قالب همین سازمان انجام می‌شود.

این مسؤول به تسهیلات اختصاص یافته برای نوسازی تاکسی‌های فرسوده سطح شهرها اشاره کرد و گفت: بیشتر تاکسی‌های شهر دهدشت فرسوده هستند که اختصاص این تسهیلات فرصت مناسبی برای نوسازی است.

نیک‌اقبالی اضافه کرد: مبلغ ۲۰ میلیون تومان برای نوسازی تاکسی‌ها و ۵ میلیون تومان دیگر برای اسقاط خودروها به رانندگان اعطا می‌شود که فرمانداران و شهرداران از این فرصت برای نوسازی ناوگان حمل و نقل خصوصاً تاکسی استفاده کنند.

معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به عدم همکاری بانک‌ها شهر دهدشت در پرداخت تسهیلات نوسازی گفت: بانک‌ها در خصوص ضمانت نامه‌ها سخت‌گیری‌هایی انجام می‌دهند که برای رفع این مشکل جلسه‌ای با حضور بانک‌ها و مسؤولان این شهرستان تشکیل شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ایستگاه‌ شهرهای قلعه رئیسی، دیشموک، سوق و لنده با همکاری شهرداری دهدشت، فرمانداری کهگیلویه و اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان از مکان کنونی جابه‌جا و به مکان جدیدی منتقل شود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت