پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 10 اردیبهشت 1397 ساعت 09:02:: شناسه خبر: 35276

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

مگر قرار است کدخداها مشکلات واحدهای صنعتی را رفع کنند

احمدی با بیان اینکه کارگروه جذب سرمایه‌گذار تشکیل دهیم، بیان کرد: برای برخی از کارخانجات سرمایه‌گذار پیدا کنیم تا این واحدها از رکود خارج و به چرخه تولید بازگردد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مدیران کهگیلویه و بویراحمد برای حوزه صنعت دلسوزی کنند.

به گزارش صدای جنوب، علی‌محمد احمدی ظهر امروز در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید با تأکید بر اینکه رفع مشکلات برخی از واحدها نیازمند اهتمام مدیران صنعتی استان است، افزود: نیاز است مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی و رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خود از نزدیک واحدهای را بررسی و در جریان مشکلات آنها قرار گیرند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه برگزاری جلسات بدون خروجی سودی به حال بخش صنعت ندارد، گفت: دغدغه‌ای برای ساماندهی واحدهای صنعتی در استان نیست، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی به راحتی از این موضوع گذشته و من از این بابت گله‌مند هستم.

وی تصریح کرد: تلاش می‌کنیم تا پول دولت رو بیاورم و واحدهای صنعتی را راه‌اندازی کنیم اما اتفاق خاصی در واحدهای صنعتی رخ نداده که توصیه می‌کنم مدیران ذره‌ای به خود تکان بدهند و دلسوزی داشته باشند.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: بیاییم پول بدهیم به یک نفر که کارخانه احداث کند بهتر است یا اینکه واحدهای دم دست را راه‌اندازی کنیم.

احمدی با بیان اینکه کارگروه جذب سرمایه‌گذار تشکیل دهیم، بیان کرد: برای برخی از کارخانجات سرمایه‌گذار پیدا کنیم تا این واحدها از رکود خارج و به چرخه تولید بازگردد.

وی خطاب به مدیران گفت: برگزار جلسات بدون خروجی سودی به حال سرمایه‌گذاران و تولید کنندگان ندارد، مدیران حق مدیریت می‌گیرند که مشکلات واحدها را رفع کنند، ما ماموریت داریم مشکلات واحدها را بررسی کنیم اگر ما این کار را انجام ندهیم آیا کدخداها باید این کارها را انجام دهند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت