پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 25 اردیبهشت 1397 ساعت 20:02:: شناسه خبر: 35855

بازدیدامام جمعه به همراه شهردار ازپروژه های عمرانی شهرداری در سرفاریاب

عصر امروزسه شنبه عصر۲۵اردیبهشت امام جمعه شهرسرفاریاب به همراه شهردار از پروژه های عمرانی و روند اجرای پارک این شهر بازدید و از نزدیک در جریان پیشرفت و روند اجرای این طرح ها قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری صدای جنوب ،عصر امروزسه شنبه عصر۲۵اردیبهشت امام جمعه شهرسرفاریاب به همراه شهردار از پروژه های عمرانی و روند اجرای پارک این شهر بازدید و از نزدیک در جریان پیشرفت و روند اجرای این طرح ها قرار گرفتند.
در ابتدا “حسین بامزر”شهردار سرفاریاب به تشریح اقدامات انجام شده و در حال انجام شهرداری پرداخت و یادآور شد پروژه های شهرداری سرفاریاب از کیفیت و سرعت خوبی برخوردار است . بامزرضمن تاکید بر بهره برداری بعضی از پروژه ها تا پایان شهریور،ایجاد برخی مشکلات را در اجرای پروژه ها یاد آور شد و افزود این مشکلات روند اجرایی کار را کند می کند .
شهردار سرفاریاب نیز از امام جمعه محترم در خواست کرد تا درجلسه ای در محل شهرداری سرفاریاب حاضر و ضمن بررسی روند اجرایی برنامه ها و طرح ها از نزدیک با کارمندان شهرداری دیدار و بازدیدی داشته باشد.
در ادامه امام جمعه سرفاریاب ضمن ابرازرضایت وتشکرازتلاش وزحمات مجموعه شهرداری طی بازدیدی از پروژه های در دست اقدام و همچنین در راستای پیشرفت عمران و آبادانی شهر، علی الخصوص از بابت تملک و بازگشایی ها، خواستار تسریع عملیات ها و تکمیل پروژه های نیمه تمام تاپایان سال شد.
حجت الاسلام پژمان همچنین گفت: شکرخدا، فعالیت های شهرداری سرفاریاب امسال چشمگیرتر از هر ساله است و البته این مهم با همدلی و همکاری مسئولین امر ، علی الخصوص اعضای محترم شورای شهر میسر گشته که امیدوارم این روند رو به رشد، ادامه دار بوده و هر روز چشم بینای مردم شریف این شهر، شاهد پیشرفت عمران و آبادانی سرفاریاب باشند.
گفتنی است امام جمعه محترم از پروژه های تعریض وتسطیح خیابان اصلی اسلام ابادوخیابان دکترپناهنده وشهیدان دیرباز، خاکبرداری وجدول گذاری خیابان سخره کان ،جدول گذاری درسطح شهر ووسایل خریدداری شده برای پارک وساخت پارک بازدید بعمل آوردند.
بدون شک تلاش های مستمر شهرداری در راستای جلب رضایت عموم مردم شهر که الحق و انصاف تا کنون تلاش های آنان نیز از عزم جدی آن حکایت دارد.(منبع کبنا)

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت