پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 07 تیر 1395 ساعت 23:04:: شناسه خبر: 3641

استاندارخوزستان:

همجواری با عراق، فرصت طلایی صادرات برای استان است/موانع سرمایه گذاری مولد رفع می شود

شریعتی گفت:با استفاده حداکثری از ظرفیت هایی نظیر پایانه مرزی شلمچه می توان در راستای رونق صادرات گام برداشت.

پایگاه خبری صدای جنوب:

استاندار خوزستان از همجواری این استان با عراق به عنوان فرصتی طلایی برای رونق صادرات کالا از این استان یاد کرد و گفت:با همکاری بین بخشی و فراهم شدن زیرساخت ها، موانع صادرات و سرمایه گذاری مولد رفع می شود.

به گزارش صدای جنوب،غلامرضا شریعتی روز دوشنبه در سفر استانی خود به شهرستان خرمشهر پس از بازدید از پایانه مرزی شلمچه در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی حمایت از سرمایه گذاری مولد در استان خوزستان و برنامه ریزی برای رفع موانع تولید را راهبرد استانداری در دوره جدید خواند و گفت:در سفر به شهرستان ها، با بررسی مشکلات زیرساختی، با تشکیل کارگروه های تخصصی در خصوص رفع موانع رونق همه جانبه شهرستان ها برنامه ریزی می شود.
وی اضافه کرد:پیگیری تحقق شعار سال بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری با موضوع اقتصاد مقاومتی و دستور العمل های هیات محترم دولت و معاون اول رئیس جمهوری، جذب سرمایه گذاری داخلی و خارجی و رفع موانع تولید از دیگر راهبردهای استانداری خوزستان می باشد.
شریعتی با تاکید بر لزوم بهبود فضای کسب و کار، رفع بیکاری و رونق تولید، افزود:استان خوزستان زیرساخت های فراوانی برای توسعه پایدار و همه جانبه دارد و امید است با همکاری بین بخشی دستگاه ها، ظرفیت های بالقوه، بالفعل شود.
استاندار خوزستان در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به سفر استانی خود به شهرستان خرمشهر و بازدید از پایانه مرزی شلمچه، افزود:همجواری استان با کشور عراق از ظرفیت های طلایی برای رونق صادرات کالاهای تولیدی است و با استفاده حداکثری از ظرفیت هایی نظیر پایانه مرزی شلمچه می توان در راستای رونق صادرات گام برداشت.
شریعتی تاکید کرد:می توان با تامین زیرساخت های مورد نیاز، از این منطقه در استان خوزستان به عنوان قطب صادراتی استفاده کرد.
به گزارش ایرنا غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در ادامه سفرهای استانی خود به شهرستان های استان، عصر دوشنبه به شهرستان خرمشهر سفر کرد.
استاندار خوزستان در بدو سفر استانی خود به شهرستان خرمشهر، مورد استقبال جمعی از مقامات شهرستانی نظیر ولی الله حیاتی فرماندار و عبدالله سامری نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی قرار گرفت.
غلامرضا شریعتی در این سفر به یادمان شهدای شلمچه سفر کرد و با قرائت فاتحه و نثار گل، به شهیدان به خون خفته میهن ادای احترام کرد.
بازدید از پایانه مرزی شلمچه و روند فعالیت این پایانه، بندر خرمشهر و روند اجرای چند طرح عمرانی از برنامه های غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در سفر به این شهرستان است.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت