پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 08 تیر 1395 ساعت 06:04:: شناسه خبر: 3647

تاجگردون و امام جمعه بالاخره در کنارهم نشستند/تاجگردون:مدیران ناتوان بروند

جلسه شورای اداری گچساران با حضور نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت برگزار شد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

جلسه شورای اداری گچساران با حضور نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت و امام جمعه شهرستان و شورای تامین و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی در سالن آموزش شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران برگزار شد و تاجگردون به بیان برنامه چهار ساله خود پرداخت.

وی با تسلیت سالروز شهادت حضرت امیرالمومنین امام علی(ع)، اظهار داشت: یک برنامه عملیاتی و پیشنهادی برای توسعه شهرستان‌های گچساران و باشت تهیه شده است.

برنامه عملیاتی و پیشنهادی ۴ ساله تاجگردون/ اگر مدیری نمی‌تواند کار کند مردم و سازمانش را معطل نکند

غلام رضاتاجگردون با اشاره به اینکه این برنامه عملیاتی و پیشنهادی ۴ ساله و به صورت کارشناسی شده است، افزود: این برنامه برای توسعه فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی گچساران و باشت ترسیم شده است.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این برنامه با کمک مردم، مسئولان و نهادهای دولتی و غیردولتی باید اجرایی شود، گفت: این برنامه تداخلی با فعالیت‌های دولت ندارد.

تاج‌گردون با تأکید بر اینکه اگر مدیری نمی‌تواند کار کند مردم و سازمانش را معطل نکند، عنوان کرد: هر پروژه‌ای که در شهرستان اجرا شود برای مردم است.

وی بر لزوم برگزاری همایش‌های توسعه‌ای و جشنواره‌های دوره‌ای در گچساران و باشت در طول سال تأکید کرد و گفت: برگزاری این همایش‌ها می‌تواند به توسعه هر چه بیشتر شهرستان‌های گچساران و باشت کمک کند.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی اجرای طرح‌های محرک و شتابنده در این دو شهرستان را امری بسیار ضروری و مهم دانست و تأکید کرد: ما برای توسعه این دو شهرستان نیاز به طرح‌های محرک و شتابنده داریم.

تاج‌گردون با بیان اینکه اگر به صورت عادی حرکت کنیم نمی‌توانیم مشکل تولید و اشتغال و سایر مشکلات را حل کنیم، تصریح کرد: توقع من از مدیران شهرستانی این بوده که توجه بیشتری به طرح‌های محرک و شتابنده داشته باشند.

گچساران و تبدیل به کیمیاشهر

وی با اشاره به طرح‌های محرک در بخش صنعت، اظهار داشت: شهرستان گچساران به واسطه ظرفیت‌های نفت و گاز می‌تواند تبدیل به کیمیا شهر شود.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه گچساران و باشت نیاز به طرح‌های محرک و شتابنده دارند، افزود: اگر مدیری می‌تواند کار کند بماند و اگر نمی‌تواند مردم را معطل نکند.

تاج‌گردون به بخش برنامه‌ریزی عملیاتی اشتغال و تولید در برنامه عملیاتی و پیشنهادی  “توسعه اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی” گچساران و باشت اشاره کرد و گفت: گچساران و باشت ظرفیت‌های خوبی دارد و از این ظرفیت‌ها می‌توان برای رونق تولید و اشتغال استفاده کرد.

وی خاطرنشان کرد: با اجرای طرح‌های آب‌رسانی به ۱۲ هزار زمین کشاورزی در گچساران می‌توان حدود ۶ هزار شغل ایجاد کرد.

به گزارش تسنیم، نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: برنامه‌هایی برای توسعه فرهنگ و هنر، توسعه فعالیت‌های زنان، عمران شهری، توسعه گردشگری، توسعه بخش نخبگان، پوشش فقر و خدمات حمایتی، توسعه نشاط سیاسی و ساختار اداری و پایش مدیریتی در برنامه ۴ ساله “توسعه اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی” گچساران و باشت قرار داده شده است.

غلامرضا تاجگردون در شورای اداری شهرستان های گچساران و باشت در بخش هایی از برنامه های خود گفت: تشکل های مردمی، صاحبنظران و نخبگان در بخش های مختلف می توانند با ایده های خلاق به ایجاد نشاط در جامعه کمک کنند.
وی برگزاری همایش ها و نشست های تحصصی در موضوعات مختلف را راهبردی برای بهره وری از ظرفیت تشکل های مردمی برای ایجاد نشاط و امید در جامعه ذکر کرد.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: توجه به چهره های هنری، مفاخر فرهنگی، برگزاری جشنواره های منطقه ای نیازی برای تقویت روحیه نشاط و امید در کشور است.
تاجگردون به جمعیت چشمگیر روستاها به عنوان قطب اصلی تولید کننده کشور اشاره کرد و افزود:الگوسازی و یا پایلوت قرار دادن روستاهای مستعد از برنامه های دولت برای رونق اقتصادی روستاهاست که مسئولان باید از این فرصت استفاده بیشتری کنند.
وی بیان کرد: استفاده از ایده های نو در تغییر کاربری برخی طرح های عمرانی هنر مدیریت برای بهره وری از تمام ظرفیت های موجود در تحقق اقتصاد مقاومتی، ایجاد فرصت های شغلی پایدار، بهبود وضعیت معیشتی به عنوان مساله اصلی کشور است.

تغییر کاربری بیمارستانهای گچساران و باشت
تاجگردون به در دست ساخت بودن چهار بیمارستان در شهرستان های گچساران و باشت اشاره کرد و افزود: تغییرکاربری این بیمارستان ها به واحدهای درمانی تخصصی مانند بیمارستان تخصصی بیماری های زنان راهکاری برای استفاده از قابلیت های موجود است.
وی به وجود ۱۲هزار زمین کشاورزی دیم که دارای تخصیص آب و طرح مصوب هستند اشاره کرد و گفت: این امر راهکاری برای افزایش درآمد کشاورزان و ایجاد شش هزار فرصت شغلی است.
به گزارش ایرنا، تاجگردون گفت: زمین های کشاورزی امامزاده جعفر، خان احمد، پشت کوه، دژسلیمان از جمله این اراضی کشاورزی مستعد است.
وی به آمار ۵۰ تا ۶۰ درصد مشاغل خدماتی در کشور اشاره کرد و گفت: ایجاد فرصت های شغلی با سرمایه گذاری بخش خصوصی در مناطق محروم راهکاری برای ایجاد شغل است.

حاشیه نشست اداری:

غلامرضا تاج‌گردون در مراسم شورای اداری این شهرستان در واکنش به اظهارات رئیس دادگستری گچساران مبنی بر تکذیب خبر منتشر شده منتسب به وی در خصوص اختلاس در شرکت نفت و تکذیب این خبر توسط وی به شوخی گفت: شما از روز نخست نگران رسانه‌ها نباشید که چه چیزی می‌نویسند و چه نمی‌نویسند.

وی افزود: شما در مقام پاسخگویی برنیاید بهتر است، خسته می‌شوید و انرژی شما هدر می‌رود.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: من شاید اولین یا دومین باری است که آقای میشان را از نزدیک می‌بینم به نظر می‌رسد انسان پاستوریزه‌ای است البته رسانه‌ها نیز در حدود قوه قضائیه این موضوع را رعایت کنند.

تاج‌گردون ادامه داد: رسانه‌ها در مورد ما سیاسیون مطلب می‌نویسند و پوست ما کلفت است و ما نگران نمی‌شویم.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت