پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 05 تیر 1397 ساعت 17:04:: شناسه خبر: 37501

درهمایش بهبودیافتگان اعتیاد مطرح شد؛

انتقاد شدید رییس اداره بهزیستی کهگیلویه از فرماندار، نیروی انتظامی و ادارات فرهنگی/شما به فکر بهبودیافتگان اعتیاد نیستید

صبح امروز همایش بهبود یافتگان اعتیاد در اداره بهزیستی دهدشت برگزار شد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

صبح امروز همایش بهبود یافتگان اعتیاد در اداره بهزیستی دهدشت برگزار شد.

در این همایش رییس اداره بهزیستی کهگیلویه اظهارداشت:معتادان بهبود یافته از اعتیاد باید با فراگرفتن آموزش های شغلی و هدایت به سمت ایجاد شغل های پایدار به توانمندی برسند.

جهانگیر افشانده گفت:بهزیستی به تنهایی نمی تواند بهبودیافتگان را توانمند نماید.

افشانده افزود:برای حضور در این همایش ازتمامی مدیرانی که درزمینه جلوگیری از آسیب های اجتماعی نقش دارند دعوت نمودیم اما به  خود زحمت  ندادند که ساعتی رادرمیان بهبودیافتگان دراین همایش بگذرانند .

وی با انتقاد شدید از فرماندار کهگیلویه ،نیروی انتظامی، اداره تبلیغات اسلامی و مدیران فرهنگی گفت:مگر بهبود یافتگان نباید کمک شوند، مگر نباید برای اینده انها استین بالازد، مگر انهانیازبه حمایت ندارند پس چرا دراین همایش که می توانست انها را بیشتر به اینده امیدوارکند حضورپیدانکردید.

رییس اداره بهزیستی خطاب به بهبود یافتگان گفت:بدانید شما تنهاهستید و کسی به فکرتان نیست و امیدی به مدیران نداشته باشید زیرا انها در حمایت از شما وتوانمندسازی تان قدمی برنداشته و نمی دارند.

افشانده گفت:درحوزه بهزیستی انچه ازدستم براید برای شما انجام می دهم و منبعد در جلساتی که باموضوع آسیب های احتماعی درشهرستان برگزار شود به نشانه اعتراض واینکه این جلسات هیچگونه دستاوردی ندارد شرکت نمی کنم.

وی از حمایت های بی دریغ ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه قدردانی کرد .

برپایه گزارش صدای جنوب، دراین همایش ازادارات ونهادهای شهرستان به استثنای نیروی مقاومت بسیج و اموزش و پرورش اداره دیگری شرکت نکرده بود.

 

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت