پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 10 تیر 1395 ساعت 17:04:: شناسه خبر: 3770

دعوت مسئولان ونهادهای مختلف ازمردم برای حضورحماسی در راهپیمایی روزقدس

مسیولان و نهادهای مختلف مردم را به مشارکت گسترده در روز قدس دعوت نمودند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

مسیولان و نهادهای مختلف مردم را به مشارکت گسترده دعوت نمودند.

پیام فرماندار کهگیلویه:

بسم الله الرحمن الرحیم
در ماه مهمانی الهی، عبادت مردان و زنان مومن و شب‌زنده‌دار ایران اسلامی به آخرین جمعه رمضان رسید تا طعم شیرین روزه‌داری را به حلاوت ماندگار حمایت از مظلومان فلسطین و انزجار از مستکبران جهان در روز قدس روز تجلی اراده مسلمانان جهان در دفاع از ملت مظلوم پیوند دهد.

روز جهانی قدس یادگاز امام راحل روز رسوایی صهیونیست غاصب واستکبار جهانی و روز بیداری ملت های آزاده جهان و نمادی از وحدت و یکپارچگی ،همدلی امت اسلامی در دفاع از مردم مظلوم فلسطبن و اعلام همبستگی و حمایت از مردم زنج کشبده ای است که سال ها زیر سلطه رژیم غاصب و جعلی به سختی نفس می کشند.

روز کابوس رژیم غاصب اسرائیل است که با حمایت استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و در سکوت سازمان های بین المللی و مدافعان دروغین حقوق بشر همچنان به جنایات ظالمانه خود بر علیه مردم ستمدیده فلسطین ادامه می دهند.

قطعا حضور گسترده مردم مومن و روزه دار ایران اسلامی و به تبع آن شهرستان شهیدپرور کهگیلویه در راهپیمایی عظیم روز قدس حمایت از مظلومان و ستمدیدگان فلسطین و انزجار وخشم از جنایات و توطئه های رژیم نامشروع و جعلی صهیونیستی است.

بار دیگر با حضور پرشور خود ضمن بیعت با ولایت و پیروی از آرمان های امام و شهدا با ملت فلسطین ابراز همبستگی خواهید کرد.

علی پوزش فرماندار شهرستان کهگیلویه


پیام استاندارکهگیلویه وبویراحمد:

                                             به نام خدا

روز قدس که همجوار شب قدر است لازم است که در بین مسلمانان احیا شود و مبدأ بیداری و هوشیاری آنان باشد. « امام خمینی(ره)»
این روز که به تعبیر رهبر مظعم انقلاب اسلامی یکی از یادگارهای امام عزیز است، روزی که مردم مسلمان و آزاده جهان برای حمایت و دفاع از مردم مظلوم فلسطین و مخالفت با رژیم غاصب صهیونسیتی که سالهاست رسوایی اش در نسل کشی، کشتار و شکنجه پیر و جوان، زن و مرد فلسطینی در جهان برملا شده با زبان روزه ندای حق طلبی و عدالت جویی را سر می دهند.
برهمه مسلمانان فرض است که یک بار دیگر فارغ از تعلقات سیاسی، زبانی، مکانی و مذهبی هم گام و هم زبان با یکدیگر ضمن شرکت پرشور در راهیپمایی بزرگ این روز، اقتدار و اتحاد خود را به رخ جهانیان کشیده و در زیر سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری با آرمانهای امام عظیم الشأن انقلاب بیعتی دوباره داشته باشند.
اینجانب با آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه میهمانان ضیافت الهی و گرامیداشت آخرین جمعه ماه مبارک رمضان از آحاد مردم شریف استان کهگیلویه و بویراحمد برای حضور گسترده در این راهپیمایی عظیم دعوت به عمل می آورم.

                              سید موسی خادمی
استاندار
[


بیانیه سپاه ناحیه اغاجاری به مناسبت روز جهانی قدس

بسم الله الرحمن الرحیم .

روز جهانی قدس تجلی آرمان فلسطین و فریاد وحدت امت اسلام علیه جاهلیت مدرن و کودک کشی از غزه تا یمن است، روز قدس روز بیداری و حماسه و شکفتن حنجره هاست روز جوانه زدن مشت های گره کرده در حمایت از سرزمین قبله است ..طراحی هوشمندانه روز جهانی قدس و فرصت سازی برای نشان دادن وحدت و اراده امت اسلامی در قبال حل مساله فلسطین و دفع غده سرطانی اسرائیل به عنوان اولویت اول جهان اسلام توسط حضرت امام خمینی (ره )یک تصمیم راهبردی بود که طی ۳۸ سال اخیر سبب شد در میان رقابت سنگین و تنازع بین قدرت های جهانی ،آرمان آزادی قدس شریف به مثابه یک ضرورت حتمی و تاریخی پلی به گذشته ،حال و آینده آحاد مسلمانان عالم ایجاد کنند .گفتمان انقلاب اسلامی و نفوذ پیام های دشمن شناسی و استکبار ستیزی و دفاع از مظلوم و تاختن بر ظالم از ایران اسلامی به سایر ممالک اسلامی ظهور مکتب مقاومت را در منطقه رقم زد و با عملیاتی کردن ایده های راهبردی خود از حوزه ذهن به عرصه عمل و قدرت نمایی بر روی زمین اسباب هراس و وحشت سردمداران سلطه و صهیونیسم بین المللی را فراهم ساخته است .امروز رویای تشکیل خاورمیانه بزرگ و اسرائیل از نیل تا فرات در صحنه ای معکوس به تقویت راهبرد دفع غده سرطانی رژیم صهیونیستی و تحقق آرمان آزادی قدس و تشکیل فلسطین از بهر تا نحر تعبیر شده است .در روزگاری که فتنه بزرگ کج فهمان عربستانی و مزدوران آمریکایی و اسرائیلی ،جنگ احزابی دیگر در میان مسلمانان به راه انداخته عمارها و حیب بن مظاهر ها و علی اکبر ها باید بروز و ظهور کنند تا دشمن بدانند که تاریخ در حال تکرار است .ما پاسداران سپاه ناحیه مقاومت شهرستان آغاجاری در کنار اقشار مختلف بسیج و همگام با مردم روزه دار و مومن شهرستان آغاجاری با حضور در راهپیمایی بزرگ روز قدس به دشمنان قسم خورده اسلام نشان خواهیم داد که همچنان در صحنه هستیم و فریب خائنین به اسلام و استکبار جهانی را نخواهیم خورد و با پیروی از ولی امر مسلمین جهان تا پای جان از همه دستاورد های انقلاب اسلامی و دستاورد های و قیام مردم مظلوم فلسطین دفاع می کنیم و با آگاهی و تیز هوشی تحرکات دشمن را رصد و آماده هرگونه جان فشانی می باشیم .

روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اغاجاری


در پیام غلامرضا شریعتی استاندارخوزستان آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

فلسطین و قدس همچون نگینی درخشان در جهان اسلام همچنان پرتو می افشانند و روز گرامیداشت قدس عزیز بزرگترین یادگار امام راحل و بنیان گذار بزرگ انقلاب اسلامی برای وحدت تمامی مسلمانان است. روز قدس، روز عهد و پیمان با واژه های ایثار، مقاومت و عدالت خواهی است. این روز بزرگ نه تنها به مردم مظلوم فلسطین بلکه متعلق به همه جهانیان است، روزی که مظلومان وعدالت خواهان فریاد ایستادگی حق در برابر باطل را طنین انداز می کنند ایستادگی و مقاومتی که همیشگی بوده است.

حضور پرشور مردم مومن و ولایت مدار خوزستان در راهپیمایی ویژه این روز، نشان دهنده این است که روحیه ایثار و مقاومت و مبارزه علیه استکبار و حکومت های ظالم در انحصار مرزها نخواهد بود.

اینجانب با دعوت از اقشار مختلف مردم روزه دار خوزستان جهت شرکت در راهپیمایی روز قدس و دوشادوش مسئولان نظام این حرکت عظیم را نمایان کننده عظم و اراده مردمی می دانم که هیچگاه صحنه را برای حمایت از مظلومان ترک نکرده اند.

غلام رضا شریعتی استاندارخوزستان


صلواتی امام جمعه قلعه رییسی:

 راهپیمایی در این روز لبیک به فرمان رسول الله و اهل بیت عصمت و پاسخ به ندای نصرت خواهی مظلومان است.

امام جمعه قلعه رئیسی تصریح کرد: دستور خدا و سفارش انبیاء و اولیاء و امیرالمومنین علیه السلام است که درمقابل ظلم وظالم و طاغوت استقامت کنید و با تمام وجود مقابله کنید و از مظلومان و مستضفان حمایت کنید.

وی با اشاره به اینکه  درعصر وزمان ما مصداق اتم و اکمل ظالم رژیم و ولد نامشروع آمریکا اسرائیل غاصب و آمریکای جنایت کار هست گفت: مصداق اتم و اکمل مظلوم و مستضعف مردم مظلوم و بی کس و بی پناه فلسطین و قدس شریف هست.

صلواتی تاکید کرد: بنا به سنت قطعی خدا وآیات قرآن وبشارت انبیاء و اولیا و امام راحل و مقام معظم رهبری ظلم و ظالم آمریکا و اسرائیل روزی روی زمین نخواهند بود و برای همیشه در زباله دان تاریخ دفن خواهند شد.

امام جمعه قلعه رئیسی ادامه داد: مردم ظلم ستیز و استکبار ستیز و مظلوم و مستضعف یاور استان ما در روز جمعه آخر ماه مبارک رمضان بیایند و در راهپیمایی روز قدس که شرکت درآن عمل صالح و باعث خشنودی خدا و رضایت امام عصر (عج) وخشم استکبار هست شرکت کنند.

وی تصریح کرد: مردم به ندای نایب امام عصر عج مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای لبیک بگویند و مرگ مستکبرین بویژه غده سرطانی کره زمین اسرائیل غاصب و نجات مردم مظلوم و قدس شریف را از خدای متعال درخواست نمایند.


عدل هاشمی پور
نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس:

فردا همه به هم در راهپیمایی روز قدس شرکت خواهیم کرد/راهپیمایی روز قدس باشکوه تر از همیشه برگزار خواهد شد.

هاشمی پور با بیان اینکه مردم ما نیاز به توصیح ندارندو تا الان هر کاری که بر دوش مردم سپرده شده است به نحو احسن آن کار و وظیفه را انجام داده اند افزود: مردم همانند دیگر مناسبت ها در روز قدس حضور باشکوهی خواهند داشت.

وی افزود: مسئولیت هر کجا که به مردم واگذار شد مردم  آن مسئولیت را درست مدیریت کردند.

نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس با اشاره به اینکه در تمام صحنه های انقلاب مردم ایران حضور حداکثری داشته اند افزود: قطعا در روز قدس که یکی از یادگاران امام راحل است مردم ما خیلی با شکوه تر از سال های گذشته در راهپیمایی این روز شرکت خواهند کرد.

هاشمی پور تصریح کرد: یکبار دیگر به دشمنان انقلاب اسلامی و خصوصا استکبار جهانی یاد خواهد داد که مکر ها،حیله ها،ترفند ها و دشمنی های آنها به هیچ وجه در مملکت ایران اسلامی کارساز نخواهد بود و همه آن ها به فضل پروردگار خنثی خواهد شد.

وی گفت: فردا همه به هم در راهپیمایی روز قدس شرکت خواهیم کرد.


حبیب الله کشت زر؛

مهندس الله کشت زر نماینده مردم شریف حوزه انتخابیه بهبهان و آغاجاری طی پیامی از مردم مومن و انقلابی حوزه انتخابیه خود جهت حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس به شرح ذیل دعوت کردند:

بسم الله الرحمن الرحیم
وَ اعتَصِمُوا بِحَبلِ اللهِ جَمِیعًا وَ لـا تَفَرَّقُوا
ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات مردم مومن و خداجوی حوزه انتخابیه بهبهان و آغاجاری از در گاه احدیت و همچنین طلب عاقبت به خیری و سعادت مردم شریف حوزه انتخابیه ام در پرتو شب های مقدس و پر منزلت قدر
همانگونه که مستحضر هستید با ابتکار و فراست بنیانگذار انقلاب اسلامی امام خمینی (رحمه الله علیه) آخرین جمعه ماه پر فیض رمضان برای دفاع از مردم مظلوم فلسطین در برابر رژیم سفاک صهیونیستی به عنوان روز جهانی قدس نامگذاری شده است.
روز قدس علاوه بر وجهه الشاره بودن قدرت امت اسلامی در دادخواهی از مظلومان عالمان نماد عینی اعلام برائت از جبهه استکبار و در رأس آن رژیم صهیونیستی است.
اینجانب ضمن حضور در این راهپیمایی عبادی سیاسی از کلیه مردم مومن و شریف شهرهای بهبهان،آغاجاری،زیدون،تشان،منصوریه،جولکی و حومه بزرگ دعوت می نمایم همانند سال های گذشته با حضور پر شور و شعور خود در راهپیمایی روز جهانی قدس ، جنایات رژیم ظالم صهیونیستی در فلسطین و حامیانش در منطقه یعنی حکومت های مرتجع و متجاوز آل سعود و آل خلیفه را محکوم نمایند تا انعکاس پیام این راهپیمایی باعث دلگرمی مظلومان عالم شود. انشاالله

حبیب الله کشت زر
خادم و نماینده مردم شریف حوزه انتخابیه
بهبهان و آغاجاری در مجلس شورای اسلامی

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت