پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 14 تیر 1397 ساعت 01:04:: شناسه خبر: 37832

صبح امروز در مدیریت جهاد کشاورزی کهگیلویه صورت گرفت؛

اهدای حکم مستمری پیش از موعد یکی از مستمری بگیران صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر کهگیلویه و بویراحمد دراین مراسم گفت: ۳۵۰ خانوار عشایری و روستایی استان از این صندوق ماهانه مستمری دریافت می کنند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

صبح امروز باحضورمدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان و مدیر وپرسنل جهادکشاورزی کهگیلویه  حکم مستمری پیش از موعد مرحوم سیف الله موسوی اصل یکی ازمستمری بگیران صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر شهرستان کهگیلویه اهدا شد.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر کهگیلویه و بویراحمد دراین مراسم گفت: ۳۵۰ خانوار عشایری و روستایی استان از این صندوق ماهانه مستمری دریافت می کنند.

 

عیسی کریمی اظهار داشت: ۲۲ هزار و ۵۰۰ خانوار روستایی و عشایری استان معادل حدود ۱۰۰ هزار نفر با نام نویسی و عضویت در این صندوق زیر پوشش بیمه هستند.
وی بیان کرد: افرادی که ۶۹ سال سن داشته و ۱۱ سال حق بیمه پرداخت کرده باشند از مزایای مستمری بهره مند می شوند.
کریمی افزود: تمامی کشاورزان غیرساکن مناطق روستایی کهگیلویه و بویراحمد با سن بالای ۵۰ سال نیز می‌توانند با نام نویسی و عضویت در صندوق بیمه روستائیان و عشایر این استان بیمه شوند.
مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: شرایط نام نویسی و عضویت در صندوق بیمه روستائیان و عشایر این استان برای بیمه شدن شامل داشتن سن ۱۸تا بالای ۵۰ سال، سکونت در روستاها و مناطق عشایری و سکونت در شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر جمعیت است.
کریمی ادامه داد: با پرداخت سالانه حداقل یک میلیون و ۸۰۰هزار ریال و حداکثر چهار میلیون و ۲۰۰هزار ریال کشاورزان، اهالی روستاها و عشایر می توانند از خدمات این صندوق استفاده کنند.
وی با اشاره به این که صندوق بیمه روستایی عشایر سه خدمت مستمری، ازکارافتادگی و فوت را به جامعه هدف ارائه می کند افزود: در صورت پرداخت ۱۵ سال بیمه فرد بازنشسته می شود.
کریمی گفت: با هدف حمایت از این اقشار کم درآمد و آسیب پذیر ، ۷۰ درصد از حق بیمه تعیین شده از سوی دولت و ۳۰ درصد دیگر از سوی افراد پرداخت می شود.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر کهگیلویه و بویراحمد بااشاره به برگزاری مراسم دعای توسل و همچنین صبحانه کاری در مدیریت جهادکشاورزی کهگیلویه ازاین اقدام ارزشمند سیدعمران تقوی قدردانی کرد و گفت:چنین برنامه هایی زمینه ساز همدلی و وحدت بیشتر کارکنان میشود که زمینه ساز ارائه خدمات بهتر به مردم را فراهم می نماید.

کریمی گفت:امید است که سایر ادارات از این اقدام مناسب جهادکشاورزی کهگیلویه الگوبرداری کنند .

وی باتوجه به شرایط کشور ومشکلات موجود نیز اظهارکرد:جهادکشاورزی باهمین مشکلات درحال ارایه بهترین خدمات به مردم حتی دردورترین نقاط است .

برپایه گزارش صدای جنوب،۴۴ درصد جمعیت ۷۱۳ هزار نفری کهگیلویه و بویراحمد معادل حدود ۳۱۵ هزار نفر در روستاهای این استان زندگی می‌کنند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت