پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 08 مرداد 1397 ساعت 09:05:: شناسه خبر: 38807

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

شعار چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی «افتخار به گذشته و امید به آینده» است

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: سند اقدام ها و فعالیت های حوزه اقتصادی این استان در چهار دهه گذشته و به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی به زودی تهیه و تدوین می شود.

پایگاه خبری صدای جنوب:

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: سند اقدام ها و فعالیت های حوزه اقتصادی این استان در چهار دهه گذشته و به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی به زودی تهیه و تدوین می شود.

به گزارش صدای جنوب، جعفر گوهرگانی در نشست کارگروه اقتصادی شورای سیاستگذاری و راهبری بزرگداشت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: دستگاه های اقتصادی این استان تا ۲۰ شهریور امسال آمار و اطلاعات مورد نیاز برای تهیه و تدوین این سند را به سازمان برنامه و بودجه استان ارائه دهند.
وی شعار چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی را «افتخار به گذشته و امید به آینده» دانست و افزود: دستگاه های اقتصادی استان از مستندات سال های قبل خود برای جمع آوری بهتر و سریعتر آمار و اطلاعات استفاده کنند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: محور برنامه ها و جشن های چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی در این استان تلفیقی از بیان خدمات و دستاوردهای انجام شده و نقش آنها در توسعه استان باشد.
گوهرگانی عنوان کرد: در راستای پیشبرد بهتر امور در کارگروه اقتصادی شورای سیاستگذاری و راهبری بزرگداشت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی در کهگیلویه و بویراحمد چهار کمیته تشکیل و فعال خواهد شد.
وی ابراز داشت: این کمیته ها شامل صنعت با مسئولیت سازمان صنعت، معدن و تجارت، کشاورزی و آب با مسئولیت سازمان جهاد کشاورزی، اشتغال با مسئولیت اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و بانکی، بیمه ای و مالیاتی با مسئولیت اداره کل امور اقتصادی و دارایی کهگیلویه و بویراحمد است.
گوهرگانی گفت: نسل جوان کهگیلویه و بویراحمد آگاهی چندانی از مشکلات و کمبودهای این استان در دوران رژیم پهلوی ندارند که باید با ارائه مطالب مستند و روشنگری های لازم آنها را اقناع کرد.
وی اظهار داشت: تلاش دشمنان برای کمرنگ نشان دادن خدمات نظام و انقلاب افزایش یافته و باید مسئولان اجرایی کشور و کهگیلویه و بویراحمد نیز با تبیین هر چه بیشتر فعالیت های انجام شده در چهار دهه اخیر این توطئه شوم را خنثی کنند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت