پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 08 مرداد 1397 ساعت 09:05:: شناسه خبر: 38814

فرماندار گچساران:

روزهای پنجشنبه در گچساران تعطیل می شود

عبدالرحیم رحیمی در نشست ستاد بحران گچساران اظهار داشت: با توجه به گرمای بی سابقه هوا در مرداد امسال گچساران و اجرای خاموشی های با برنامه که منجر به قطع برق پمپاژ آب منطقه ماهور باشت شد و درخواست های کشاورزان در تامین برق چاه های کشاورزی روزهای پنجشنبه هر هفته تا پایان مردادماه تعطیل می شود.

پایگاه خبری صدای جنوب:

فرماندار گچساران گفت: روزهای پنجشنبه در مرداد ماه امسال در صورت تصویب کمیته بحران استان کهگیلویه و بویراحمد در شهرستان گچساران تعطیل می شود.

به گزارش صدای جنوب، عبدالرحیم رحیمی در نشست ستاد بحران گچساران اظهار داشت: با توجه به گرمای بی سابقه هوا در مرداد امسال گچساران و اجرای خاموشی های با برنامه که منجر به قطع برق پمپاژ آب منطقه ماهور باشت شد و درخواست های کشاورزان در تامین برق چاه های کشاورزی روزهای پنجشنبه هر هفته تا پایان مردادماه تعطیل می شود.
وی با یادآوری اینکه خاموشی با برنامه صنعت و کشاورزی در اولویت برنامه مسئولان این شهرستان گرمسیری قرار دارد افزود: از مردم درخواست می شود برای صرفه جویی در مصرف برق نهایت تلاش خود را بکار گیرند.
فرماندار گچساران با بیان اینکه در صورت مدیریت نشدن مصرف برق احتمال خاموشی های گسترده برق به مدت چند روز هم وجود دارد بیان کرد: کارکنان دستگاه های اجرایی بیش از پیش برای صرفه جویی مشارکت کنند.
رحیمی گفت: با توجه به نامگذاری امسال به نام حمایت از کالای ایرانی و اینکه کشاورزی تنها منبع درآمد بسیاری از روستانشینان است کمک به تامین برق پمپاژهای کشاورزی ضروری است.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت