پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 12 شهریور 1397 ساعت 22:06:: شناسه خبر: 40176

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد:

زنان بیش از مردان در تحقق شعار «حمایت از کالای ایرانی» موثر هستند

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: در سال جاری از محل تسهیلات روستایی و عشایری و فراگیر ۱۶۲ تعاونی با پیش بینی یک هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال تسهیلات ثبت نام کرده اند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

سیزدهمین جشنواره تجلیل از تعاونی های برتر استان کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج مرکز این استان برگزار شد.

به گزارش صدای جنوب، با حضور معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد و مدیران‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، تأمین اجتماعی استان، بهزیستی، امور بانوان و رئیس اتاق بازرگانی یاسوج و جمعی از مسوولان استانی و شهرستانی در سالن فیاض‌بخش اداره‌کل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

در این جشنواره برنامه‌های متنوعی از جمله شاهنامه‌خوانی و آواز محلی و همچنین تئاتر با حضور هنرمندان برتر استان برگزار شد.

عزیز فیلی معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این آئین بر تقویت و حمایت از تعاونی‌ها تاکید کرد و گفت: نباید از ظرفیت تعاونی‌ها در اشتغالزایی غفلت کرد.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با قدردانی از برگزار کنندگان این جشنواره، اظهار کرد: این جشنواره‌ها در تقویت روحیه و انگیزه دست‌اندرکاران تعاونی‌ها مفید است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: در سال جاری از محل تسهیلات روستایی و عشایری و فراگیر ۱۶۲ تعاونی با پیش بینی یک هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال تسهیلات ثبت نام کرده اند.

پروانه نیک مرام تصریح کرد: از این تعداد ۸۹ مورد با ۹۳۰ میلیارد ریال و با اشتغال یک هزار و ۵۲۰ نفر به بانک ها معرفی شده اند که تاکنون ۱۷۰ میلیارد ریال میزان پرداختی بانک ها به آن ها بوده است.

وی افزود: از مجموع تعاونی های ثبت نام شده برای دریافت تسهیلات روستایی، عشایری و فراگیر در کهگیلویه و بویراحمد ۴۱ مورد مربوط به تعاونی بانوان بوده که تاکنون ۱۶۰ میلیارد برای پرداخت به آن ها تصویب شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: یکی از اهداف این اداره کل توسعه تعاونی ها برای بانوان است زیرا که زنان بیش از مردان در تحقق شعار سال «حمایت از کالای ایرانی» موثر هستند.

وی بر شناسایی نقاط ضعف و قوت تعاونی ها تاکید کرد و گفت: با حمایت همه جانبه تلاش می کنیم که تعاونی های نیمه فعال و راکد به چرخه تولید برگردند.

در این جشنواره از ۱۰ تعاونی برتر کهگیلویه و بویراحمد با اهداء لوح تقدیری تجلیل به عمل آمد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت