پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 17 تیر 1395 ساعت 10:04:: شناسه خبر: 4077

استاندارخوزستان:

پرداخت های نامتعارف برای مردم قابل قبول نیست

استاندار خوزستان گفت: باتوجه به بیانیه رئیس جمهوری مبنی بر ساماندهی شفافیت اطلاعات توسط دولت در استان آماده اجرای این بیانیه هستیم و نهایت همکاری را با دولت خواهیم داشت.

پایگاه خبری صدای جنوب:

استاندارخوزستان روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به بیانیه رئیس جمهوری مبنی بر ساماندهی نظام شفافیت اطلاعات توسط دولت و بحث پرداخت های نامتعارف اظهارکرد: ما نیز به تبع آن درجهت اجرایی کردن هرچه بهتر آن در استان خوزستان تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت.

به گزارش صدای جنوب،غلام رضاشریعتی افزود: اجرای این امر مهم اگر به استان ها واگذار شود به بهترین شکل ممکن آن را اجرا خواهیم کرد.
استاندارخوزستان تصریح کرد: همچنین اگراین تصمیم به صورت ملی انجام شود باز هم آمادگی همکاری لازم با دولت در استان را داریم.
وی بیان کرد: پرداخت های نامتعارف برای مردم قابل قبول نیست و برخورد جدی دولت با این افراد می تواند از ایجاد چنین شرایطی درآینده جلوگیری کند.
رئیس جمهوری اسلامی ایران دوشنبه شب با صدور بیانیه ای خطاب به مردم، بر بازکردن گره کور، کهنه و به جای مانده از سالیان دور که با استفاده از گریزگاه های قانونی در ساختار اداری کشور ایجاد شده، تاکید کرد.
دکتر حسن روحانی در این بیانیه با تاکید بر اینکه با کسی پیمان اخوت نبسته است، اعلام کرد تمام دستگاهها موظفند حقوق و مزایای دریافتی مقامهای کشوری و لشکری را به صورت حداقل و حداکثر دستمزد و پرداختی ماهانه در تارنمای وزارتخانه یا سازمانها و همچنین در تارنمای سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور برای آگاهی عموم درج کنند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت