پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 20 مهر 1397 ساعت 19:07:: شناسه خبر: 42096

امام جمعه موقت یاسوج:

با تصویب Fatf کشور از لیست تحریم های آمریکا خارج نمی شود

وی به تصویب Fatf اشاره و اظهار کرد: این لایحه توسط مجلس تصویب شد هر چند که ۱۲۰ مخالف داشت و دلیل اصلی تصویب این لایحه توسط مجلس بهانه ندادن دست دشمنان و کاهش فشار دشمنان بر کشور بود‌.

پایگاه خبری صدای جنوب:

حجت‌الاسلام سید امان الله حسینی‌صدر ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر یاسوج با اشاره به روز جهانی استاندارد اظهار کرد: کالاها باید استاندارد باشند و تولید کنندگان کشور و استان به این موضوع اهمیت دهند زیرا تضمین کننده سلامت و کیفیت کالاست.

وی با اشاره به سالروز شهادت شهید اشرفی اصفهانی اظهار کرد:  وی جز شخصیت‌های موثر کشور و انقلاب و نظام بود که از سوی منافقان به شهادت رسید.

امام جمعه موقت یاسوج به روز عقیدتی و سیاسی ارتش هم اشاره کرد و گفت: هدف از راه‌اندازی عقیدتی و سیاسی و دیگر نیروهای مسلح تضمین احکام عقیدتی و اخلاقی بین نیروهای مسلح بوده است که نقش موثری در تربیت افراد نظامی داشته است.

حسینی‌صدر برگزاری باشکوه همایش اقتدار عاشورایی بسیجیان در ۱۲ مهرماه را یادآور شد و افزود: رهبر معظم انقلاب در این همایش که با حضور صدها هزار بسیجی در ورزشگاه آزادی هم برگزار شد مطالب مهمی ایراد فرمودند.

وی عنوان کرد: از جمله مطالب این است که دشمنی آمریکا با ایران به دلیل اقتدار نظام و تاثیرگذاری آن در منطقه و جهان است.

امام جمعه موقت یاسوج گفت: رهبری فرمودند مذاکره با آمریکا و ترویج این تفکر که راهی جز برقراری رابطه با آمریکا وجود ندارد خیانتی به نظام و انقلاب و کشور است.

حسینی‌صدر ادامه داد: همان گونه که رهبری فرمودند رسانه‌های تحت کنترل دشمنان می‌تواند از سلاح‌های شیمیایی دوران جنگ مخرب‌تر باشند که باید توطیه‌های آن‌ها را خنثی کرد

وی به تصویب Fatf اشاره و اظهار کرد: این لایحه توسط مجلس تصویب شد هر چند که ۱۲۰ مخالف داشت و دلیل اصلی تصویب این لایحه توسط مجلس بهانه ندادن دست دشمنان و کاهش فشار دشمنان بر کشور بود‌.

وی در ادامه افزود: با تصویب این لایحه هیچ تضمینی هم وجود ندارد که ایران از لیست سیاه تحریم‌های آمریکا خارج شود.

حسینی‌صدر در خطبه اول به دوم صفر روز ورود کاروان عاشورا به شام اشاره کرد و گفت: اهل بیت سختی‌های زیادی را در شام تحمل کردند اما توانستند پیام‌رسان خوبی برای قیام عاشورا باشند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت