پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 02 مرداد 1395 ساعت 14:05:: شناسه خبر: 4586

معاون عمرانی استاندارکهگیلویه وبویراحمد:

اهتمام دولت برتوسعه روستاها متناسب با ظرفیت های منطقه ای استوار است

یک اقبالی با اشاره به آغاز عملیات گازرسانی به ۱۷ روستای دهستان کاکان نیز گفت: بیش از هفت روستای این دهستان سال گذشته از نعمت گاز بهره مند شدند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: توسعه و عمران روستاها متناسب با ظرفیت ها وقابلیت های هرمنطقه یکی از اولویت های مهم دولت یازدهم در سال جاری در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی است.

به گزارش صدای جنوب، پژمان نیک اقبالی روز شنبه در آیین افتتاح پروژه ورزشی چمن مصنوعی در روستای منصورخانی کاکان بویراحمد، افزود: یکی از شاخص های مهم در امر توسعه روستاها نیز مشارکت و همراهی مردم در اجرای طرح های توسعه ای است.
وی اظهار کرد: دولت در این راستا و برای اجرای طرح های مشارکتی و تعاونی ها در روستاها نیز تسهیلات ویژه ای در نظرگرفته است.
نیک اقبالی افزود: طرح مشارکتی درقالب تعاونی با ۲۵خانوار به بالا یکی از طرح های مهم مشارکتی در روستاهاست که دولت تا سه برابر سهم آورده از سوی این تعاونی تسهیلات با بهره کمتر از چهاردرصد پرداخت خواهد کرد.
وی برخی کارهای انجام شده در منطقه کاکان یاسوج در بخش های مختلف را یادآور شد وگفت: جاده ارتباطی کاکان به طول حدود ۳۵کیلومتر تحت شعاع پروژه چهارخطه یاسوج- اقلید قرار خواهد گرفت و مردم این منطقه نیز از نعمت بزرگراه برخوردار می شوند.
وی تصریح کرد: بهسازی روستاها، اجرای طرح آبیاری قطره ای در بیش از یک هزار و ۲۰۰ هکتار از باغ های دهستان کاکان که تاکنون بیش از ۸۰۰ هکتار آن به اجرای این طرح مجهز شده است ، ایجاد پارک های محلی و مجتمع ها و پروژه های ورزشی از دیگر اقدام های انجام شده در دولت یازدهم در منطقه کاکان است.
نیک اقبالی با اشاره به آغاز عملیات گازرسانی به ۱۷ روستای دهستان کاکان نیز گفت: بیش از هفت روستای این دهستان سال گذشته از نعمت گاز بهره مند شدند.
وی مجموع اعتبار هزینه شده برای گاز رسانی به این هفت روستا را نیز افزون بر ۵۰ میلیارد ریال اعلام کرد.
دهستان کاکان با ۱۴روستا، ۴۹۷ خانوار وجمعیتی حدود دو هزار و ۳۰۰ نفر در حدود ۳۵ کیلومتری یاسوج مرکز کهگیلویه وبویراحمد واقع شده است.

ایرنا

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت