پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 05 دی 1397 ساعت 23:10:: شناسه خبر: 47103

زمان سفر وزیر بهداشت به کهگیلویه وبویراحمد مشخص شد

وزیربهداشت درمان و اموزش پزشکی روز جمعه به استان کهگیلویه وبویراحمد سفر می کند و این سفر ۲ روزه خواهد بود.

پایگاه خبری صدای جنوب:

دکتر ایلامی بابیان این مطلب گفت: افتتاح بیمارستان جدید یاسوج پس از ۱۱ سال با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نمونه ای از هدیه های دولت تدبیر و امید به مردم است.
وی ادامه داد: این بیمارستان در زمینی به مساحت ۵۰ هزار متر مربع و زیر بنایی به ابعاد ۲۴ هزار و ۸۰۰ متر مربع در ۸ طبقه و ۳۲ بخش تخصصی و فوق تخصصی احداث که با وجود تجهیزات کامل، آماده خدمت رسانی به هم استانی های عزیز است.
دکتر ایلامی همچنین از وجود دو دستگاه استندبای قطع برق (آماده به کار) در این بیمارستان خبر داد و اذعان داشت: سایر تجهیزات درمانی و تاسیساتی این بیمارستان مطابق پیشرفته ترین دستگاه ها در دنیا خریداری شده است و بیمارستان یکی از مجهز ترین بیمارستان های جنوب کشور خواهد بود.
وی تصریح کرد: بیمارستان جدید باسوج دارای ۸ اتاق عمل، ۱ اتاق عمل اورژانس، ۸ اتاق LDR (زایمان)، یک سالن آمفی تئاتر و ۱۶ کلاس درس است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج اظهار داشت: وجود سوییت های اختصاصی زایمان طبیعی(اتاق های LDR )موجب کاهش میزان مرگ و میر مادر و نوزاد، کاهش عوارض بعد از زایمان و ارتقا سطح روحی مادر در حین زایمان از لحاظ حضور خانواده در کنار وی خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج قلب تپنده هر مرکز درمانی را اورژانس آن مرکز عنوان و اضافه کرد: اورژانس بزرگ دهدشت در مساحتی به ابعاد ۲هزار و ۲۰۰ متر مربع بنا نهاده شده و دارای ۷۰ تخت درمانی است.
وی بیان کرد: هر کدام از تخت های این مرکز دارای مانیتورهای قلبی و ریوی بوده و وجود اتاق عمل نیز موجب رشد شاخص های خدمات درمانی به موقع به مراجعه کنندگان می شود.
دکتر ایلامی یادآور شد: بهسازی ساختمان اورژانس سابق کهگیلویه از دیگر فعالیت های انجام شده در راستای تحقق سلامت در این شهرستان است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان، افتتاح بیمارستان ۳۲ تخت خوابی باشت را از دیگر اقدامات مهم در جهت ارتقاء تعداد تخت های بیمارستانی و ارتقاء شاخص های سلامت استان عنوان کرد.
وی با بیان اینکه بیمارستان جدید باشت، دارای تجهیزات کامل و امکاناتی همچون اتاق عمل، زایشگاه و اتاق LDR است، تاکید کرد: این بیمارستان در فضایی به مساحت ۵ هزار متر مربع و با هزینه ای بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان احداث شده است.
دکتر ایلامی ابراز داشت: وجود سه متخصص تمام وقت اطفال، داخلی و طب اورژانس در بیمارستان جدید باشت از دیگر اقدامات دانشگاه علوم پزشکی استان در جهت ارتقاء و بهبود شاخص های سلامت خواهد بود.

افتتاح مرکز درمان ناباروری بیمارستان بی بی حکیمه خاتون گچساران
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان یکی دیگر از اقدامات مهم و تاثیرگذار در عرصه سلامت در استان را افتتاح مرکز ناباروری (IVF) در بیمارستان بی بی حکیمه خاتون گچساران عنوان کرد.
وی در پایان خاطر نشان کرد: این مرکز با زیر بنای ۳۰ متر مربع بنا نهاده و دارای بخش هایی شامل اتاق عمل، آزمایشگاه، جنین شناسی، اتاق انتقال جنین، آندرولوژی(دانش و مهارت عملی مربوط به فعالیت‌های تولیدمثل مردان و اختلالات آن) اتاق) IUIدرمان ناباروری)، اتاق PGD (آزمایش و تشخیص سالم بودن ژن جنین) است.

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت