پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 07 دی 1397 ساعت 17:10:: شناسه خبر: 47245

امام جمعه چرام:جایی بهتر از حصر برای فتنه‌گران نیست/به جای خدمت وقت خود را در برجام گذراندید

امام جمعه چرام گفت: کسانی که بخواهند در مقابل نظام و آرمان های بلند امام و شهدا بایستند جایی بهتر از حصر ندارند.

به گزارش صدای جنوباز چرام، حجت الاسلام سید نورالله افشار ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با بیان اینکه گرانی‌ها به شدت مردم را آزار می‌دهد، اظهار کرد: چرا فکر و تدبیری اندیشیده نمی‌شود.

وی گفت: برخی از مردم در تامین مایحتاج اولیه خود دچار مشکل هستند، کارگرانی که اگر کار باشد با روزی ۵۰ هزار تومان  چطور شرمنده فرزندان نشوند، با این منابع غنی و چاه های نفتی که در استان است و بخش عمده ای از نفت ایران از استان ما برداشت می‌شود این وضعیت مطلوب نیست.

امام جمعه چرام عنوان داشت: مسؤولان مربوطه به داد این مردم برسید، مردم نظام و انقلابشان را دوست دارند اما تحمل این مشکلات اقتصادی سخت است، مگر حتما باید داد مردم بلند شود تا بفکر بیفتید.

وی گفت: اگر مردم در مایحتاج اولیه با مشکل مواجه باشند و مسؤولان در رفع نیازهای مردم انقلابی عمل نکنند قطعا دشمن از این وضعیت سو استفاده می‌کند.

وی افزود: دولت اعلام کرده که از لحاظ منابع ارزی و تامین مواد ضروری برای مردم مشکلی ندارد، خوب بسم الله شروع به رفع مشکلات کنید منتظر کی هستید، آقای وزیر، استاندار و مدیرکل شما حاضرید با حقوق یک کارمند و کارگر زندگی خویش را اداره کنید،حقوق کارگران و کارمندان مناسب وضعیت تورم نیست چطور یک کارمند یا کارگر  بتواند یک ماه با حقوق های ناچیز زندگی خود را اداره کند، آنچه میبنیم از سوء مدیریت است نه فشار تحریم‌های خارجی.

حجت الاسلام افشار، خاطرنشان کرد: سیاست خارجی را بر اساس امتیاز به آمریکا وحالا اروپا بسته اید هر روز طبق میل آنها حرف زدید وقت مملکت را بجای رفع مشکلات مردم، در برجام گذراندید نتیجه اش دلار و نرخ ارز بی‌سابقه در ایران شده است، نتیجه اش کوچک شدن سفره مردم شده است، بعد از پنج سال می‌گویید اعتماد به آمریکا در مذاکرات اشتباه بود باید به سمت اروپا برویم، همان اندازه ای که اعتماد به آمریکا اشتباه
بود به همان اندازه اعتماد به اروپا هم اشتباه است.

وی ادامه داد: اعتماد به مردم کنید، مشکلات معیشتی را با کمک مردم حل کنید، این مردم چهل سال است با افتخار به اهداف این نظام در صحنه اند تاکتیک دشمنان در جنگ نرم و فتنه سال ۸۸ علیه نظام اسلامى در آن مقطع، استفاده از ابزار رسانه به سرکردگى رسانه‏ هاى انگلیسى و آمریکایى قبل، حین و بعد از انتخابات، ایجاد موج علیه حاکمیت و نظام اسلامى در جهت تحقق استراتژى نابودى اقتدار نظام اسلامى بود.

خطیب جمعه چرام ابراز کرد: در سال ۸۸ دشمن و خواص بی بصیرت شعار تقلب در عرصه انتخابات را طرح و جامعه را به سمت اعتراض و آشوب سوق دادند، بی بی سی و صدای آمریکا به دنبال  تغییر باور ملتى بود که همواره بر اساس آموزه‏ هاى مکتب اسلام با رویکرد تکلیف‏ مدارى در صحنه انتخابات حاضر مى‏ شدند آموزه‏ هایى که خمیر مایه آن اندیشه‏ هاى دینى و آموزگار آن امام خمینى(ره) بود.

وی تصریح کرد: اولین گام دشمن در تغییر باور مردم براى انتخابات ریاست‏ جمهورى از بین بردن انگیزش آن‏ها براى یک مشارکت تکلیف‏ گرایانه و ایجاد شبهه «عدم سلامت انتخابات» بود، تاکتیک جنگ نرم دشمن در فتنه ۸۸ بدین قرار بود: دروغ بزرگ با نام تقلب،  شایعه‏ سازى، استفاده از نمادهاى مذهبى و ملى  شخصیت‏‌سازى و ترور شخصیت
سفارتخانه های غربی بر آتش فتنه دمیدند و فتنه گران را حمایت کردند.

حجت‌الاسلام افشار ادامه داد: کسانی که بخواهند در مقابل نظام و آرمان های بلند امام و شهدا بایستند جایی بهتر از حصر ندارند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت