پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 12 بهمن 1397 ساعت 23:11:: شناسه خبر: 49526

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه:

۵۷ عنوان برنامه به مناسبت دهه مبارک فجر اجرا می شود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه در نشست با خبرنگاران برنامه‌های دهه فجر را تشریح کرد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

سرهنگ حمزه محقق زاده، اظهار کرد: ستاد بزرگداشت دهه فجر کهگیلویه برنامه های مختلفی را تدارک دیده که دراین راستا کمیته بسیج به عنوان یکی از ارکان این ستادبرنامه های مختلفی را در دستور کار دارد.

وی با بیان اینکه این برنامه ها با همکاری قسمت های مختلف ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه به ویژه حوزه ها و پایگاه های مقاومت اجرا خواهند شد، افزود:اجرای رژه موتوری از اداره فنی و حرفه ای به سمت گلزار شهدا در ۱۲ بهمن، به صدا درآوردن زنگ انقلاب در یکی از مدارس در روز شنبه ۱۳ بهمن، غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا، دیدار با چهل خانواده شهید  توسط پرسنل ناحیه و حوزه های بسیج ، برگزاری۴یادواره پایگاهی در سطح پایگاه مقاومت و یادواره بسیج ورزشکاران  شهدا، برگزاری نشست های بصیرتی ویژه روحانیون با حضور آیت الله ملک حسینی در روز ۱۴ بهمن،برگزاری مسابقه ایران یار با جمع اوری آثار از مدارس در روز ۱۶ بهمن ، از جمله برنامه های تدارک دیده سپاه ناحیه کهگیلویه به مناسبت دهه فجر است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه ادامه داد:یادواره شهید نورالدینی، اولین شهید انقلاب نیز در گلزار شهدابرگزار می شود.

وی ادامه داد:۷ جشن انقلاب اسلامی باهمکاری سلزمان تبلیغات اسلامی وبنیادشهید و دهیاری های مختلف برگزار می شود.

سرهنگ محقق زاده در ادامه بااشاره به موفقیت های نظام جمهوری اسلامی درعرصه های مختلف طی ۴۰ سال اخیر، گفت: دشمن قصد دارد نظام را ناکارآمد نشان دهد بنابراین شایسته است به صورت مستمر پیشرفت های کشوردرعرصه های مختلف نشان داده شود تا دشمن پی به محاسبات غلط خود ببرد و در این راه رسانه ها نقش زیادی دارند.

وی گفت: اولین و دومین روز ازدهه فجر  به تربیت «۴۰سال مکتب فکری امام (ره)نصرت الهی و ولایت مداری» و «۴۰سال مردم سالاری دینی،استقلال آزادی» نام گذاری شده است.

محقق زاده بابیان اینکه سومین روز از دهه فجر «۴۰سال اعتماد به نفس ملی خودباوری و پیشرفت علمی » نامگذاری شده ،عنوان روز  چهارم از دهه فجر را  به نام «۴۰سال مقاومت انقلابی گری و استکبار ستیزی» می باشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه گفت:پنجمین روز از دهه فجر  به‌عنوان «۴۰سال مجاهدت فرهنگی،تمدت سازی و امت اسلامی» و روز ششم و هفتم نیز به ترتیب به نام«۴۰سال دین مداری ،نهضت قرآنی و زمینه سازی ظهور مهدویت(عج) »و«۴۰سال ایثار،جهاد فی سبیل الله و شهادت طلبی» نامگذاری شده است.

وی از روز هشتم و نهم به عنوان  روزهای «۴۰سال نفی وابستگی مقابله با تحریم و تهدید-خوداتکایی »و«۴۰سال الگوی فاطمی (س)تحکیم خانواده و افتخار آفرینی زنان ایرانی» نام برد.

  فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه تصریح کرد:روز دهم از دهه مبارک فجر نیز به نام «۴۰سال امنیت همه جانبه ،اقتدار ملی و عزت افرینی» نام‌گذاری شده است.
وی در پایان اظهارداشت:حضور پرشوردر راهپیمایی ۲۲بهمن برنامه روز پایانی است  که به نام «به فضل الهی ۲۲بهمن تماشایی،جشن  پرشکوه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران »نام گذاری شده  و با حضور پرشوردر این راهپیمایی همراه خواهد بود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت