پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 07 اسفند 1397 ساعت 01:12:: شناسه خبر: 51673

در گفت و گو با صدای جنوب عنوان شد:

خبر خوش مدیر اداره بهزیستی کهگیلویه برای مردم چاروسا/ اختصاص بیشترین اعتبارات مسکن به بخش چاوسا/دیشموک و قلعه رییسی در اولویت تقسیم اعتبارات بهزیستی قرار دارند

جهانگیر افشانده گفت:بهزستی کهگیلویه بیش از ۱۸۰ فعالیت و زیر فعالیت در حوزه های مختلف به مددجویان ارائه می دهد.
افشانده  پرداخت هزینه پرستاری، ایاب و ذهاب، مناسب سازی، نگهداری در منزل و کمک موردی را از جمله این هزینه ها ذکر کرد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

اسفندماه سال ۹۵ بود که مدیریت بهزیستی کهگیلویه به جهانگیر افشانده واگذار شد.

جوانی که در این مدت نشان داده خادمی برای جامعه هدف(بویژه معلولان) بوده است و با اندک جستجو می توان بر موفقیت وی در ارایه خدمات مطلوب مهر تایید زد.

به بهانه ۲ سال مدیریت جهانگیر افشانده در این سمت  و همچنین انتشار خبری در یکی از پایگاه های خبری شهرستان در زمینه مشکلات افراد تحت پوشش منطقه چاروسا،پایگاه خبری صدای جنوب در گفت و گویی با وی اقدامات صورت گرفته را بیان نموده است.

جهانگیر افشانده گفت:بهزستی کهگیلویه بیش از ۱۸۰ فعالیت و زیر فعالیت در حوزه های مختلف به مددجویان ارائه می دهد.
افشانده  پرداخت هزینه پرستاری، ایاب و ذهاب، مناسب سازی، نگهداری در منزل و کمک موردی را از جمله این هزینه ها ذکر کرد.
وی  عنوان کرد: در پنج مرکز ، خدمات مستمر و غیر مستمر غیر دولتی و در سه مجتمع دولتی خدمات لازم به مددجویان زیرپوشش بهزیستی شهرستان ارائه می شود.

مدیر بهزیستی کهگیلویه در واکنش به خبری در زمینه مشکلات مددجویان بخش چاروسا اظهارداشت:باتوجه به عمق محرومیت منطقه چاروسا و لزوم استقرار نمایندگی در این بخش  ۳ نفر از پرسنل اداره به نام اقایان فتحی ،زکی نژاد و امیری به همراه ۲ سرباز دارای سابقه به مددجویان خدمت رسانی می کنند.

افشانده گفت:با پیگیری های مداوم بخش های چاروسا و دیشموک در اولویت تقسیم اعتبارات این اداره قرار گرفته اند.

وی افزود:با تعامل با نماینده مردم د مجلس و همکاری مدیرکل بهزیستی استان تمام افراد که در نوبت انتظاربودند در سال ۹۷ تحت حمایت قرار گرفتند و حتی یک نفر مددجوی پشت نوبتی در قلعه رییسی وجود ندارد.

این مدیر ادامه داد:نمایندگی بهزیستی در قلعه رییسی پاسخگوی مطالبات مردم است و تا کنون هیچگونه خللی در خدمت رسانی به جامعه هدف صورت نگرفته و از تمام مزایا از جمله تسهیلات اشتغالزایی ،هزینه های مراقبتی و نگهداری و ایاب وذهاب برخوردار شده اند.

جهانگیر افشانده گفت:تمامی پرونده های حوزه مسکن چاروسا جهت دریافت اعتبارات به استان ارسال شده و بیشترین اعتبارات مسکن به این بخش اختصاص داده شده است.

وی تاکید کرد:درخواست های مردمی و نیازمندی های آنها از جمله پوشاک، واکر،ویلچر ،سمعک و عصا  بدون درنگ پاسخ داده شده ورضایتمندی آنهارا همواره شاهدیم.

مدیراداره بهزیستی در زمینه برگزاری کمیسیون پزشکی برای افراد متقاضی در بخش چاروسا تصریح کرد:با رایزنی و آماده سازی شرایط برای رفاه حال مردم کمیسیون پزشکی در قلعه رییسی برگزار و بسیاری از دغدغه مردم در این زمینه برطرف شد.

جهانگیر افشانده باردیگر از اقدامات نماینده مردم درمجلس شورای اسلامی قدردانی نمود و اظهارکرد:در دیدارهایی که سردار هاشمی پور با مسئولان بهزیستی در تهران  برگزارکرد خوشبختانه شاهد نتایج سودمندی برای جامعه هدف هستیم.

افشانده ضمن قدردانی از رسانه ها در زمینه انتشار اخبار اداره بهزیستی کهگیلویه و کمک به برطرف نمودن مشکلات معلولان تاکید کرد:انتشار مطالب نادرست و دور از واقعیت هیچگونه کمکی به جامعه  هدف بهزیستی نمی کند و تنها باعث دلسردی خادمان آنها در این اداره می شود.

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت