پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 10 اسفند 1397 ساعت 10:12:: شناسه خبر: 51996

طرح فروش فوق العاده اصناف کهگیلویه ،چرام و لنده از ۱۵ اسفند آغاز می شود

سیدیاسین علویان گفت:این طرح از ۱۵ اسفندماه آغاز و صنوف اجناس خود را با تخفیف ۱۵ تا ۲۰درصد عرضه می کنند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

سرپرست اداره صنعت معدن وتجارت کهگیلویه از اعلام دستورالعمل فروش فوق العاده صنوف پوشاک، خواربار،لبنیات،بزازی،اسباب بازی و تنقلات به اتاق اصناف به منظور تخفیف ویژه به مشتریان در سه شهرستان کهگیلویه، چرام و لنده خبرداد.

به گزارش صدای جنوب،سیدیاسین علویان گفت:این طرح از ۱۵ اسفندماه آغاز و صنوف اجناس خود را با تخفیف ۱۵ تا ۲۰درصد عرضه می کنند.

علویان از همکاری فرمانداری کهگیلویه در اجرای این طرح قدردانی کرد و گفت:طرح فروش فوق العاده  در جهت حمایت مطلوب از مصرف کننده جایگزین نمایشگاه بهاره شده است.
وی با بیان اینکه بازرسی و نظارت ماموران این اداره بر بازار  شدت می گیرد  ادامه داد:طی بازرسی های به عمل آمده در سه روز گذشته۲۵  واحد صنفی در رسته های مختلف و تحت عناوین تخلفی متعدد، تشکیل فرم گزارش بازرسی و جهت سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی معرفی شدند
سرپرست اداره صمت افزود:با بازرسی ها و پیگیری های مستمر ، ۲واحد تولیدی دریافت کننده مواد اولیه پتروشیمی مستقر در شهرک صنعتی چرام با اشتغال ۱۱ نفر و تجهیز دستگاه های پیشرفته مشغول به فعالیت شدند.
علوبان تصریح کرد:با نگاه تخصصی جرم شناسی که واحدهای تولیدی قابلیت آن را دارند و می تواند با اشتغال مستقیم و غیر مستقیم،سطح رفاه، معیشت، بهداشت جسمی و بهداشت روانی یک خانوار را ارتقا دهد،کلیه ی واحدهای تولیدی تحت نظارت و حمایت جدی این اداره قرار دارند.
سید یاسین علویان ضمن پوزش از مردم شهرستانهای کهگیلویه، لنده وچرام به خاطر تاخیر در ورود شکر تنظیم بازار تاکید کرد:پیگیر جذب  و جذب سهمیه ی شکر مربوط به هر سه شهرستان می باشیم.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت