پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 13 اسفند 1397 ساعت 15:12:: شناسه خبر: 52158

مدرسه خیرساز شهیدان تقی زاده سروک یاسوج افتتاح شد

پایگاه خبری صدای جنوب: مدرسه ۹ کلاسه ابتدایی شهیدان مسعود و محسن تقی زاده روز دوشنبه با حضور جمعی از مسئولان و مدیران اجرایی کهگیلویه و بویراحمد، فرهنگیان و دانش آموزان واقع در محدوده مسکن مهر منطقه سروک یاسوج به بهره برداری رسید. به گزارش صدای جنوب، افتتاح این فضای آموزشی که در منطقه سروک […]

پایگاه خبری صدای جنوب:

مدرسه ۹ کلاسه ابتدایی شهیدان مسعود و محسن تقی زاده روز دوشنبه با حضور جمعی از مسئولان و مدیران اجرایی کهگیلویه و بویراحمد، فرهنگیان و دانش آموزان واقع در محدوده مسکن مهر منطقه سروک یاسوج به بهره برداری رسید.

به گزارش صدای جنوب، افتتاح این فضای آموزشی که در منطقه سروک یاسوج و استان محروم کهگیلویه و بویراحمد به بهره برداری رسید، بیست و هشتمین هدیه خانواده شهیدان تقی زاده در ساخت و ایجاد سرپناه آموزشی در سطح کشور بود.
از سال ۱۳۸۹ تا امروز ۳۳ مجموعه آموزشی، ورزشی و درمانی توسط محمود تقی زاده برادر شهیدان محسن و مسعود تقی زاده ساخته شده که ۲۸ مورد آن فضای آموزشی بوده است.
محمود تقی زاده در آیین بهره برداری از این فضای آموزشی گفت: بر اساس برنامه پیش بینی شده ۱۱۰ فضای آموزشی در کشور با نام برادران شهیدم تقدیم خواهیم کرد.
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کهگیلویه وبویراحمد نیز گفت: مدرسه ۹ کلاسه شهیدان تقی زاده سروک دارای ۱۷ اتاق، ۹ کلاس و سیستم مجهز گرمایشی و موتورخانه است.
جهان محرابی میزان اعتبار هزینه شده برای ساخت این مدرسه را افزون بر ۱۳ میلیارد ریال ذکر کرد و گفت: صفر تا ۱۰۰ این اعتبار توسط خیر تامین شد.
وی مساحت زیربنای این فضای آموزشی را نیز یکهزار و ۳۲۵ متر مربع عنوان کرد.
محرابی با بیان اینکه هم اینک ۶۳ فضای آموزشی خیرساز در سطح استان در حال اجراست ، خواستار مشارکت و همکاری بیش از پیش مردم و افراد نیکوکار برای ساخت، تجهیز، مقاوم سازی و تجهیز فضاهای آموزشی در این استان به ویژه روستاها و مناطق محروم شد.
محرابی افزود: ۹۲ طرح شامل فضاهای آموزشی، سالن های چندمنظوره ورزشی ویژه دانش آموزی، استخرهای شنا و نمازخانه مدارس در سطح استان در دست ساخت است.
وی اظهار داشت: ۱۸۷ میلیارد و ۱۶۰ میلیون ریال اعتبار در سال ۹۶ به تکمیل و تجهیز طرح های نیمه تمام مدارس کهگیلویه و بویراحمد اختصاص یافت.
سال تحصیلی جدید بیش از ۱۵۰ هزار دانش آموز در حدود سه هزار و ۱۷ فضای آموزشی این استان تحصیل می کنند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت