پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 23 مرداد 1395 ساعت 05:05:: شناسه خبر: 5246

نمایندگان رئیس جمهوری در شهرستان های کهگیلویه وبویراحمد مشخص شدند

سفر دکتر روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران و کاروان تدبیر وامید به کهگیلویه وبویراحمد یک روزه خواهد بود.

پایگاه خبری صدای جنوب:

همزمان با سی امین سفر استانی رئیس جمهوری و کاروان «تدبیر و امید»به کهگیلویه وبویراحمد جمعی از وزرا و معاونان رئیس جمهوری به نمایندگی از حجت الاسلام حسن روحانی، به شهرستان های هشت گانه این استان سفر می کنند. 

به گزارش صدای جنوب، سی امین سفر استانی رئیس جمهوری و کاروان ‘تدبیر و امید’ ۲۴ مرداد روز یکشنبه (فردا) به استان کهگیلویه وویراحمد انجام می شود.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: وزرا و نمایندگان ویژه رئیس جمهوری به منظور افتتاح طرح های مختلف و رسیدگی به مسایل و مشکلات مردم به شهرستان های این استان سفر خواهند کرد.
فتاح محمدی روز شنبه افزود: سید حسن قاضی زاده هاشمی (وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی) به شهرستان دنا ، حجت الاسلام و المسلمین سید محمود علوی وزیر اطلاعات به شهرستان کهگیلویه به عنوان نمایندگان ویژه رئیس جمهوری سفر خواهند کرد.
وی یادآور شد: حجت الاسلام والمسلمین مجید انصاری (معاون حقوقی رئیس جمهوری) و حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس جمهوری نیز به ترتیب در شهرستان های گچساران و باشت حضور می یابند.
محمدی تصریح کرد: حجت الاسلام و المسلمین علی یونسی دستیار ویژه رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت های مذهبی به شهرستان چرام سفر می کند.
وی همچنین از سفر سید ابوالفضل رضوی معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور به شهرستان های لنده و بهمئی در آستانه سفر رئیس جمهوری و کاروان تدبیر و امید به استان خبر داد.
سفر دکتر روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران و کاروان تدبیر وامید به کهگیلویه وبویراحمد یک روزه خواهد بود
حسن روحانی ساعت ۹:۳۰ دقیقه فردا (یکشنبه) در ورزشگاه تختی یاسوج در جمع مردم این شهر سخنرانی می کند.
دیدار با علما، نخبگان و ایثارگران، شرکت در نشست شورای اداری، افتتاح طرح های مختلف عمرانی و اقتصادی به صورت ویدئو کنفرانس و شرکت در نشست خبری از دیگر برنامه های مهم سفر یک روزه رئیس جمهوری و دولتمردان یازدهم به کهگیلویه و بویراحمد است.

نظرات

  1. هادی گفت:

    والا من که از اومدن ریس جمهور خوشحال که نمی شم هیچی حالم از این وضعیت هم به هم میخوره استان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج تنها که نیست و از طرفی موقع تقسیم بودجه هم همینطور بر اساس برخورداربودم تقسیمش می کنند
    اقای روحانی دولت تدبیر و امیدت قحطی و خشکسالی و دلمردگی را برای این مردم به ارمغان اورد لطفا اگه میشه نیو

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت