پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 18 اسفند 1397 ساعت 14:12:: شناسه خبر: 52460

لنده امن‌ترین شهرستان کشور است

دارا کریمی‌نژاد، با اشاره به ضرورت رعایت موارد امنیتی از سوی شهروندان گفت:‌لنده اولین شهری نبوده که در آن سرقت شده ولی سرقت اخیر هشدار جدی به دستگاه‌های متولی تأمین امنیت بوده است.

صدای جنوب:

فرماندار لنده با اشاره به سرقت مسلحانه طلافروشی در این شهرستان گفت: این سرقت یک هشدار ببیش نبوده و خللی در امنیت شهرستان به وجود نخواهد آورد.

به گزارش صدای جنوب،دارا کریمی‌نژاد، با اشاره به ضرورت رعایت موارد امنیتی از سوی شهروندان گفت:‌لنده اولین شهری نبوده که در آن سرقت شده ولی سرقت اخیر هشدار جدی به دستگاه‌های متولی تأمین امنیت بوده است.

وی افزود: البته نباید فراموش کنیم که سرقت چه مسلحانه و چه غیر مسلحانه یک مورد آن هم زیاد خواهد بود ولی نباید اسبابی برای تبلیغ علیه امنیت به شمار رود.

فرماندار لنده با اشاره به یادآوری مسائل امنیتی به طلافروشان تصیح کرد:  طی مراحل مختلف قبل از وقوع سرقت اخیر طلافروشان به فرمانداری دعوت و موارد لازم در خصوص امنیت به آنها یادآوری شده بود.

کریمی‌نژاد ادامه داد: استفاده از دوربین مداربسته و شیشه‌های ضد گلوله از جمله مواردی بوده که به آنها تذکر داده شده ولی متأسفانه علیرغم همه تذکرات این طلا فروشی موارد لازم را رعایت نکرده بود.

وی با اشاره حرکت رو به پیشرفت و توسعه شهرستان لنده خاطرنشان کرد:‌ این شهرستان‌ گام‌های آغازین پیشرفت و توسعه را با اجرای طرح پایلوت اقتصادی برداشته و به لحاظ امنیتی جای هیچگونه نگرانی را نخواهد داشت.

فرماندار لنده گفت: سرقت اخیر هشداری به مسؤولان و دستگاه‌های امنیتی بوده تا جوانب و موارد لازم در حوزه امنیتی را بیش از پیش در دستور کار خود قرار داده و در اجرای آن دقت کنند.

وی تأکید کرد: دستگاه قضایی و امنیتی شهرستان به جد پیگیر موضوع بوده و با سارقان و عوامل این سرقت به شدت برخورد خواهند کرد.

فرماندار لنده یادآور شد: این سرقت تلفات جانی نداشته ولی مردم و خصوصا مغازه‌داران و مراکز اقتصادی از جمله بانک‌ها و طلافروشیها باید این هشدار را جدی گرفته و در جهت بالابردن سیستم‌های امنیت خود تلاش کنند.

کریمی‌نژاد در پایان یادآور شد: این شهرستان همچون گذشته امن‌ترین شهرستان استان و به نوعی کشور خواهد بود و نباید ذره‌ای در این مورد تردید داشته باشیم و بستر لازم برای حضور سرمایه‌گذاران در این شهرستان فراهم می‌باشد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت