پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 23 مرداد 1395 ساعت 19:05:: شناسه خبر: 5282

جشن و سرور مردم در آستانه سفر رئیس جمهوری به کهگیلویه و بویراحمد/امشب یاسوج تا صبح بیدار است

رئیس جمهوری در نخستین برنامه سفر خود ساعت ۹٫۳۰دقیقه صبح فردا (یکشنبه)در ورزشگاه تختی یاسوج در جمع مردم سخنرانی خواهد کرد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

 شماری از مردم و حامیان کاروان دولت تدبیر و امید با حضور در خیابان ها و میادین عمومی شهر یاسوج با در دست داشتن پرچم های بنفش در شب میلاد با سعادت هشتمین امام شیعیان حضرت امام رضا (ع) به جشن، سرور، شادی و استقبال از دولتمردان یازدهم پرداختند.

مردم مهمان نواز وقدرشناس استان برای نشان دادن علاقه خود به مسئولان نظام میزبانی شایسته خود را بجاخواهند آورد ودر حماسه ای به یادماندنی عظمت خود رانشان خواهندداد.

برپایه همین گزارش،شامگاه شنبه و کمتر از ۱۲ ساعت دیگر تا لحظه موعود و دیدار رئیس جمهوری اسلامی ایران با مردم خونگرم و باصفای کهگیلویه و بویراحمد بسیاری از مردم با نصب بنرهایی با مضمون ‘زمان سفر ‘ و تصاویر دکتر حسن روحانی پیشاپیش به پیشواز کاروان با تدبیر دولت یازدهم رفتند.
مردم و جوانان پرشور و قدرشناس کهگیلویه و بویراحمد با در دست داشتن پلاکاردها و پارچه نوشته های منقش به نام زیبای یا علی ابن الموسی الرضا (ع) و بنرهای تبلیغاتی ستاد مردمی استقبال از کاروان تدبیر و امید به حمایت و تبلیغ میدانی برای استقبال باشکوه از ریاست جمهوری اسلامی و دولتمردن با تدبیر دولت یازدهم در روز ۲۴ مرداد پرداختند.
بازدیدها از مشتاقان و حامیان دولت یازدهم در سطح میادین عمومی و بازار شهر یاسوج نیز حاکی از ابراز شور و شوقی وصف ناشدنی توام با شعور مردم قدرشناس این دیار برای استقبال و میزبانی از میهمانشان در روز به یادماندنی ۲۴ مرداد دارد وچه بسا مردم استان بویژه دیاربویراحمد ودنا تا صبح نخوابند وامشب رابیدار باشند.
رئیس جمهوری در نخستین برنامه سفر خود ساعت ۹٫۳۰دقیقه صبح فردا (یکشنبه)در ورزشگاه تختی یاسوج در جمع مردم سخنرانی خواهد کرد.
دکتر حسن روحانی پس از دیدار عمومی با مردم قرار است از یکی از نقاط گردشگری، تاریخی و یا مذهبی در استان نیز دیدن کند.
رئیس جمهوری ساعت ۱۶ فردا با علما، ایثارگران و برگزیدگان کهگیلویه وبویراحمد نیز دیدار خواهند داشت.
شرکت در نشست توسعه و سرمایه گذاری و دیدار با روستائیان و عشایر کهگیلویه و بویراحمد نیز از مهمترین برنامه های روز نخست سفر رئیس جمهوری و هیات دولت به استان خواهد بود.
شرکت در شورای اداری و نشست خبری از مهمترین و پایان بخش برنامه های سفر ۲ روزه رئیس جمهوری و اعضای هیات دولت به این استان خواهد بود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت