پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 09 فروردین 1398 ساعت 22:01:: شناسه خبر: 53570

بازدید فرماندار چرام به همراه بخشدار از مناطق سیل زده سرفاریاب

فرماندارچرام به همراه بخشدارسرفاریاب، سرپرست جهادکشاورزی چرام ومسئول جهادکشاورزی سرفاریاب ازمناطق سیل زده بخش سرفاریاب بازدیدوسرکشی نمودند

به گزارش پایگاه خبری صدای جنوب، سامانه بارشی که در روزهای گذشته وارد استان شده بود سبب خسارات بسیار زیادی به حوزه زیرساخت های بخش سرفاریاب  شد و سبب مشکلاتی برای مردم شد به نحوی که روستاها از قطعی آب رنج می برند و با تانکر سیار آبرسانی می‌شد.

همچنین این سیل سبب قطعی راه های روستایی وجاده باغچه سادات  شد که با کمک راهداری کهگیلویه وچرام وشرکت گاز  بسیاری از این مسیرها با حضور ماشین آلات راهداری وشرکت گاز در حال بازگشایی هستند.

اما اقدام فرماندارچرام وبخشدارسرفاریاب  به همراه امام جمعه در جهت توجه به بخش سرفاریاب  ارزشمند و قابل تقدیر است که از روز حادثه سیل در این مناطق بیش از چهاربار بار از مناطق حادثه دیده بازدید و مشکلات آنها را بررسی کردند که روز حادثه سیل و در اوج بارش ها بخشدار درسادات وفرماندار درسرفاریاب حضور داشتند و روز بعد از سیل هم در شهر باتماس با اداره  راه کهگیلویه وچرام وشرکت گاز  در پی بازگشایی جاده اصلی برآمدند و بار دیگر با بازدید از مناظق سیل زده   از نزدیک مشکلات آنها را بررسی کردندوازدیشب تا امروز  جهت رفع مشکل آ ب تلاش ونهایتامشکل  آب رسانی حل نمودند.

فرماندارچرام دربازدیدازجاده باغچه سادات گفت:تمام تلاش خودراجهت بازگشایی مسیربارعایت اصول ایمنی وتمهیدات لازم انجام خواهم داد.

هادی فتاحی اصل افزود:مسدودبودن قسمت هایی از جاده آ ب حیات رابادستگاه های شرکت گاز بازگشایی وقسمت هایی ازروستای سادات وامام زاده علی (ع)وامام زاده حمزه (ع)که دچارسیل زده گی شده بودندرابازدیدوجهت براورخسارت کارشناسان رابه مناطق فرستادیم.

وی ادامه داد :طرح پرورش ماهی خسارت زیادی دیده که باتوجه به شعارسال اولویت اصلی ماطر ح های اشتغال زایی هست.

فتاحی اصل گفت:همه خسارت های واردشده جمع آوری وبه استان وسپس به کشورارسال می شود.

وی عنوان کرد:تلاش می کنم   تسهیلات بانکی طر ح ماهی درسادات   حداقل به مدت یک سال به تعویق بیفتد.

فرماندارچرام اظهارکرد:کارشناسان دراجرای طرح ها د قت بیشتری جهت ایمن بودن طرح ها داشته باشند.

فتاحی اصل گفت:باتوجه به اعلام هواشناسی وبارش های هفته آینده یک دستگاه لودرجهت جلوگیری ازخسارت بیشترکارایمن سازی طرح راانجام خواهدداد

بخشدارسرفاریاب دراین بازدید عنوان کرد:مناطق خسارت دیده بخش سرفاریاب رابازدیدکردیم وباهماهنگی بانیروی انتظانی ودهیاران جهت تعیین خسارات به فرمانداری معرفی خواهندشد.

مرادپورگفت:دربخش سرفاریاب به دامداران خسارات ودربعضی ازجاهادام ها  تلف شده است.

 

 

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت