پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 09 فروردین 1398 ساعت 23:01:: شناسه خبر: 53592

در خطبه های نمازجمعه مطرح شد

انتقاد امام جمعه سرفاریاب از مدیرکل بحران کهگیلویه و بویراحمد

بعثت پیامبر اکرم(صلی الله علیه و آله وسلم) تجلی بزرگ تلاش همه انبیا الهی و اولیای خداست

به گزارش خبرنگارصدای جنوب، امام جمعه سرفاریاب در خطبه های نمازجمعه این هفته باتبریک عید مبعث گفت:بعثت رسول اکرم(صلی الله علیه و آله وسلم) بزرگترین واقعه بشری است.

وی خاطرنشان کرد: بعثت پیامبر اکرم(صلی الله علیه و آله وسلم) تجلی بزرگ تلاش همه انبیا الهی و اولیای خداست.

سید فرج الله پژمان ، پیامبر اکرم(صلی الله علیه و آله وسلم) را عصاره و خاتم انبیای الهی دانست و گفت: اولین هدف پیامبر این بود که مردم را در برابر خداوند عبد و بنده واقعی و خداپرست کند.

خظیب جمعه سرفاریاب  اعلام کرد: ایجاد عدل و عدالت در جوامع بشری و زندگی اجتماعی از مهمترین اهداف بعثت پیامبر اکرم(صلی الله علیه و آله وسلم) بود.

پژمان باتقدیر از همه کسانی که در چندروز گذشته به کمک مردم سرفاریاب آمدند گفت:تلاش های فرماندار وبخشدار از زمان وقوع سیل تا امروز قابل تقدیر هست که به مناظق سیل زده سرکشی ومشکلات را بررسی کردند .

وی افزود: ازآب وفاضلاب شهری وروستایی وهمچنین تلاش های مدیرعامل آب وفاضلاب شهری که توانستند در کمترین زمان آب را به مردم برسانند تشکردارم .

سید فرج الله پژمان باتقدیراز راهداری کهگیلویه وچرام عنوان کرد:تلاش های نیروهای راهداری به خاطرخط لوله گاز کند بوده که امیدواریم شرکت گاز با توجه به وضعیت پیش آ مده چاره اندیشی نماید.

امام جمعه سرفاریاب با انتقاد ازمدیرکل بحران گفت:سرفاریاب شهری هست که برروی بمب قرار دارد ودر زمانی که در آتش می سوخت کسی به فکراین مردم نبود حداقل حالا که اموال مردم خسارت دیده خواهشا بازدیدی داشته باشید مشکلات مردم را بررسی کنید .

پژمان اظهار کرد:همه به  این منطقه  سرکشی کردند اما مدیرکل بحران کهگیلویه و بویراحمد گویا به این مردم بدهکار نیست .

 

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت