پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 12 فروردین 1398 ساعت 11:01:: شناسه خبر: 53757

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد:

تمام روستاها و شهرهای استان از نعمت برق پایدار برخوردارند

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از برقدار بودن تمام نقاط روستایی و شهری در مناطق مختلف استان خبرداد و تاکیدکرد که شرایط برقرسانی به مشترکین برق در این استان در شرایط نامساعد جوی کاری بسیار سخت و طاقت فرساست.

 پایگاه خبری صدای جنوب:

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از برقدار بودن تمام نقاط روستایی و شهری در مناطق مختلف استان خبرداد و تاکیدکرد که شرایط برقرسانی به مشترکین برق در این استان در شرایط نامساعد جوی کاری بسیار سخت و طاقت فرساست.

به گزارش صدای جنوب به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد، داود راهزادی  در حاشیه دیدار خود و نستهن مقدم  شهردار یاسوج از خط ۳ مداره این شهر در محدوده پل دوم روستای مهریان، خاطرنشان کرد: در این استان ۲۶۰ هزار اشتراک برق وجود دارد که تمامی مشترکین هم اکنون از نعمت برق پایدار برخوردار بوده و گزارشی مبنی بر قطع یا نوسانات برقی هم وجود ندارد.

وی باتقدیر از همکاران خود در شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد در بارش های چند روز گذشته در این استان، یادآورشد: حدود ۵۰ درصد از مشترکین برق استان در مناطق کوهستانی، جنگلی و سخت گذر قرار دارند که تامین برق آنان در روزهای عادی باتوجه به پراکندگی آنها سخت می باشد و اکنون شرایط نامساعد جوی، کار برقرسانی به این مشترکین را سخت تر از گذشته نموده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد با تشریح برخی فعالیت های صورت گرفته و خسارت های وارده به شبکه های توزیع برق در مناطق مختلف این استان، اظهارداشت: برآوردهای نهایی میزان خسارات وارده بزودی اطلاع رسانی می شود.

** آمادگی ۱۶۰ نفر از پرسنل شرکت برای تامین برق مشترکین در زمان سیل

راهزادی گفت: برای سیل احتمالی پیشرو نیز ۴۰ اکیپ عملیاتی – اتفاقاتی با مشارکت حدود ۱۶۰ نیروی انسانی در سراسر استان به حالت آماده باش درآمده و البته امیدواریم شاهد خسارات به شبکه های توزیع نباشیم.

وی از آماده باش بودن نیروهای پیمانکار و شرکت های بخش خصوصی که در حوزه برق فعالیت دارند هم خبرداد و یادآورشد: برخی از این شرکت ها برای تامین برق پایدار به مشترکین نیز اعلام آمادگی کرده اند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این قول را به مشترکین برق در استان می دهیم که تمام تلاش خود را برای تامین برق پایدار در تمام مواقع بکار بسته اگرچه در برخی اوقات متاسفانه شرایط سخت جوی این اجازه را به ما نمی دهد.

راهزادی با تشریح وضعیت کنونی شبکه های توزیع برق در این استان، تصریح کرد: تمامی شبکه های توزیع برق در استان کهگیلویه و بویراحمد هوایی بوده که با در زمان نامساعد شدن جوی بطور حتم مشکلاتی را در زمینه تامین برق پایدار ایجاد می کنند.

** اظهار نگرانی از سقوط شبکه های برق بدلیل تصرفات اراضی حاشیه رودخانه ها

وی گفت: رانش زمین در برخی مناطق شهری و روستایی سبب شکسته شدن پایه های برق فشار متوسط و ضعیف شده که تا زمان تامین برق پایدار، نیاز به زمان و فرصت لازم جهت احداث دوباره شبکه های برق است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از سقوط برخی شبکه های برق در حاشیه رودخانه ها بدلیل تصرف اراضی حاشیه ای رودخانه ای هم اظهار نگرانی کرد و ادامه داد: متاسفانه در حاشیه همین رودخانه مهریان یاسوج شاهد چنین شرایطی بوده و بدلیل همین رانش ها شاهد سیل شدید و طغیان رودخانه به تاسیسات برقی و آبی بوده ایم که خسارات فراوانی را به این تاسیسات زده است.

راهزادی گفت: از مشترکین برق در استان می خواهیم در زمان نامساعد بودن شرایط جوی مثل روزهای گذشته با مجموعه پرسنل شرکت توزیع نیروی برق استان همکاری های لازم را داشته و در صورت قطع برق با شماره ۱۲۱ تماس بگیرند.

وی با تشریح وضعیت کنونی شبکه های برق در استان کهگیلویه و بویراحمد، خاطرنشان کرد: طول شبکههای فشار متوسط و ضعیف در این استان بیش از ۱۶ هزار کیلومتر می باشد که نگهداری از این میزان براساس امکانات و نیروی انسانی در شرایط سخت جوی از قبیل طوفان و سیل به آسانی صورت نمی گیرد.

وی خواستار همکاری بیشتر مشترکین برق در زمان نامساعد بودن شرایط آب و هوایی شد و تاکیدکرد که برای تامین برق پایدار در این شرایط تمامی پرسنل عملیاتی و اتفاقاتی شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد آمادگی لازم را دارند.

** رضایتمندی مسافران نوروزی از پایدار بودن برق در طوفان و سیل چند روز گذشته 

شهردار یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد هم در سخنان کوتاهی از تامین برق پایدار در شرایط جوی چند روز گذشته تقدیر و خاطرنشان کرد: بنظر می رسد در هیچ دوره ای از سال های گذشته تاکنون شاهد چنین برق پایداری در شرایط نامساعد جوی در شهر یاسوج نبوده ایم.

نستهن مقدم  باتقدیر از  داود راهزادی  مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان و مجموعه همکاران وی در صنعت برق، ادامه داد: شهر یاسوج هم اکنون پذیرای گردشگران و میهمانان نوروزی بوده که در زمینه تامین برق برای امکان استراحتی و زیارتی گلایه ای نداشته اند.

وی گفت: روشنایی معابر شهری یاسوج مشکل خاصی نداشته و برق تمامی پارکها و میادین شهری در زمان وقوع سیل و طوفان های گذشته پایدار بوده است.

مقدم از آمادگی خود و سایر همکارانش در شهرداری یاسوج با مجموعه شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد هم خبرداد و یادآورشد: امیدواریم در روزهای پایانی تعطیلات نوروزی شاهد خوشحالی و شادمانی مردم ایران و حضور گردشگران و میهمانان نوروزی بیشتر به شهر یاسوج باشیم.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت